Alverde balzam za negu usana Nar i Karite puter


Evo još jednog čuvara usana iz Alverde porodice, ovoga puta u tečnom stanju. :)


Prva recenzija na ovom blogu bila je recenzija balzama za usne koji me je oduševio, i koji još uvek koristim, a to je onaj Alverde lepotančić sa nevenom. Ne odvajam se od njega od kako sam ga probala! Pre njega sam imala prilike da probam balzam o kome vam danas pišem.


Kupljen je pre godinu dana samo iz tog razloga što u dm radnji nije bilo balzama sa nevenom koji sam žarko želela da probam. Nisam želela da se kući vratim praznih ruku, te uzeh ovaj. Pretpostavila sam da se fino sjaji na usnama, pa je to bio jedan od razloga što sam se odlučila baš za njega. :) Pomislila sam da bi bilo odlično da u jednom proizvodu dobijem i balzam i sjaj za usne, kad već karmine ne volim. :/  
Dolazi u tubici koja u sebi skriva 10 ml mirišljavog sivkasto-svetlucavog proizvoda. Koštao me je oko 150 dinara, što je, po meni, vrlo povoljno za jedan proizvod sertifikovane prirodne kozmetike. Balzam ima baš intenzivan i prijatan miris, koji je meni vremenom počeo malko da smeta, zato što se dugo zadržava na usnama, a kako su usne ispod nosa (zamislite! :D) i stalno osećate taj isti miris, to ume ponekad malo i da zasmeta. No, to i nije neki problem, u slučaju da balzam zaista neguje usne. Međutim, u tom pogledu, ovaj se ne može nikako meriti sa onim od nevena.  


U početku mi se činio jako dobrim, i kao da je zaista činio moje usne hidriranim. Ali, kako je vreme prolazilo, a ja ga svakodnevno koristila, primetila sam da usne vrlo brzo postaju suve, čak imam utisak da ih baš on sam isušuje! Pored toga, uopšte mi nije pomagao u nezi ispucalih usana. Vrlo brzo sam prestala sa korišćenjem, kupila hvaljeni balzam od nevena i rešila problem suvih usana. :)


Smatram da je najbolje koristiti ga kao sjaj, jer tu funkciju vrši bolje od one koja mu je primarna, a to je da neguje usne, kao što i piše na ambalaži (koju sam ja bacila, pa sad nemam da vam uslikam sastav!). Na usnama ostavlja proziran i fin sjaj koji nije lepljiv, već vrlo lagan, tako da ga sada ponekad stavljam preko balzama od nevena. :) Kao sjaj za usne, meni je on super! Ali, nega mu nije jača strana.  

 
Na slici ispod možete videti kako izgleda (dok ja nemilosrdno stiskam tubicu dok ne izađe skoro sav balzam iz nje!), s tim što je sada malo ređi nego što je bio kada sam ga kupila, ipak je kod mene godinu dana. Nije promenio miris, niti mi izaziva iritacije, a na tubici je utisnut rok trajanja do 12. 2016. godine. Ne znam samo koji je rok trajanja nakon otvaranja proizvoda... 


O sastavu proizvoda možete se informisati kod Ane na blogu, ovde.

Pristupačan proizvod sa prirodnim sastojcima koji vam može zameniti sjaj za usne, ali ne i dobro sredstvo za negu. Bar su moja iskustva takva.


Da li ste probale ovaj Alverde balzam za usne?

Kakva su vaša iskustva?


4 коментара:

  1. Imam ga...i isti utisak kao ti imam, kao da isusi usne dodatno. I miris mi baaas smeta iako je lep pocne da me gusi.. :/

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto... Znači, nije do mene. :D
      Da, da, krenu čak i da se ljušte usne nakon njega. Više ga ne stavljam ukoliko kao podlogu nemam neki drugi balzam, pa mi ovaj dođe kao ukras. :)

      Избриши
  2. Ovaj mi je ostao nepotrošen, morala sam da ga bacim. :( Neven je fantazija! :) Videla sam na Instagramu kod tebe jedan roze balzam, imaju li još neke?

    ОдговориИзбриши
  3. Baš ću pogledati, volela bih to da probam! :))

    ОдговориИзбриши