Babylove šampon za bebe (ali i odrasle)

Još jedan šampon koji se našao na mom putu potrage za onim bez štetnih sastojaka. Jako mi se dopao, tako da vam ovu recenziju pišem nakon druge kupljene flašice. :) 


Kao što sam pisala u ranijim postovima o šamponima, prvenstveno sam želela da pronađem onaj koji ne sadrži SLS. Tako su se kod mene našli Mamma&Baby i InSight, ali i ovaj slatkiš iz dm-a sa ekstraktom kamilice i pantenolom. Ovo je, koliko znam, jedan od retkih šampona za bebe koji ne sadrži SLS. Čitajući o njemu razna pozitivna iskustva, rešila sam da ga probam. Prilično je povoljan (tačne cene se ipak ne sećam) tako da nisam imala šta da izgubim. U pitanju je dm-ova robna marka, i, kako oni kažu, ,,visoko kvalitetna linija za bebe sa pažljivo ispitanim sirovinama, recepturama i sastojcima: hrana, nega, pelene ili dodaci''.



Šampončić dolazi u jako simpatičnom pakovanju od 200 ml. Prijatnog je mirisa koji baš i ne mogu da definišem, jer me ne podseća ni na jedan drugi. Može se reći da je redak, a u isto vreme nekako gelast, pa nije baš sjajan za nanošenje. Imam osećaj da ostane tu gde ga stavim, tako da moram po malo šampona da raspoređujem svuda po glavi. :D Ipak, na kraju ne potrošim previše šampona, jer stvara sasvim solidnu penu.


Moram napomenuti da postoji razlika u efikasnosti, pa i isplativosti ovog šampona sada, kada imam kratku kosu, i ranije kada je ona bila dooosta duža. Tada je bilo jako teško oprati kosu ovim šamponom namenjenim prvenstveno bebama. Mojoj bujnoj kosi bila je potrebna velika količina šampona, uz duplo šamponiranje. Ipak, ni tada rezultati uopšte nisu bili loši, ali je bilo malo teže temeljno oprati kožu glave. Kosa se ni tada nije brzo mastila, nije bilo svraba niti iritacija. Za pranje kratke kose ovaj šampon je mnogo isplativiji, jer se sa manjom količinom stvori lepa pena i imate osećaj kako je kosa zaista čista. Ipak, nema baš škriputanja pod prstima, već je kosa glatka na dodir.


Evo reči proizvođača:  


Kao što vidite, navedeno je da je pogodan i za odrasle za svakodnevno pranje kose. Međutim, meni je uz njega kosa čista i 3 do 4 dana, što je za jedan dečji šampon više nego odlično. Odličan proizvod za one koji od šampona očekuju samo čistu kosu koja će takva biti nekoliko dana, i neiritirano teme. Što se tiče poboljšanja kvaliteta kose ili nečeg sličnog, toga kod mene nije bilo. Meni to ni ne smeta, jer to nisam ni očekivala.

Evo i liste sastojaka za one koje to zanima:



Da zaključimo: povoljan, blag šampon, bez agresivnih deterdženata, koji će vam zadati malo muke ako imate bujnu i dugu kosu, ali će ona zato biti čista i do 4 dana. Meni se jako dopao!


Da li ste probali ovaj šampon?
Kakva su vaša iskustva? 

3 коментара:

  1. Eh... Ni ja ga više neću kupovati, ipak je suviše blag. A Organic shop ni ne pomišljam da kupujem, ne deluju mi privlačno. Moja drugarica je kupila jedan njihov i strašno ju je svrbela glava! :/

    ОдговориИзбриши