Dm trajna torba - NAGRAĐIVANJE (Završeno!)

Dragi moji,
Pre svega, želela bih da zahvalim svima vama koji čitate moje tekstove, komentarišete, lajkujete, i tako mi pružate podršku i dajete podstrek. Blog ne bi imao smisla ako nikome ne služi, a ja se nadam da je ovaj moj, sačinjen od ,,iskrica lepote'' ^.^ , vama od koristi.


Prošlo je tri meseca od njegovog nastanka, a juče je broj pregleda na blogu prešao 5000. :) U to ime, želim da vam zahvalim i nekog od vas nagradim. :) Već neko vreme mi je nagrađivanje na pameti, ali, evo, sada je pravi trenutak za to.

Nadam se da ste već upoznati sa preslatkim trajnim torbama koje dm radnje imaju u svojoj ponudi. I sama koristim jednu od njih. Pored toga što izgledaju jako lepo, što su praktične i izdržljive, one imaju jednu mnogo značajniju osobinu: čuvaju prirodu.

Znate koliki su neprijatelj prirode plastične kese. A opet, mada to znamo, svakodnevno ih koristimo. Želja mi je da ovim putem skrenem pažnju na značaj udela svakog pojedinca u očuvanju životne sredine. Da li će to biti sadnja drveća, vožnja bicikla umesto automobila, bacanje smeća u kontejnere a ne pored njih! (to bi trebalo da se podrazumeva), recikliranje, pa čak i korišćenje dezodoransa u stiku umesto onog u spreju, ili zamena plastičnih kesa trajnim torbama... Možda sve to zvuči beznačajno, ali ako svako od nas učini bar nešto od toga, to je onda daleko od beznačajnog. Ako svako od nas počne da razmišlja o značaju zaštite životne sredine, ako se deca podučavaju tome, ako mi svojim vlastitim primerom pokažemo kako treba čuvati prirodu (čiji smo i mi deo), ta ista priroda uzvratiće nam višestruko.



Na ovaj način, želim da svojim skromnim doprinosom probudim svest kod ljudi o značaju očuvanja planete Zemlje.

Jedna/jedan od vas dobiće na poklon prekrasnu dm trajnu torbu. Više o njihovoj akciji sa simpatičnim nazivom ,,Bolje torba u ruci, nego kesa na grani'' možete pročitati ovde.


Torba se sastoji od 80% reciklirane plastike i njena izdržljivost je čak 8 kg.  




 Zatvara se uz pomoć male čičak-trake. :)



Da li će torba biti istog dezena kao ova moja, neka bude iznenađenje za dobitnika. :) Sve su jako lepe, tako da tu nema greške. ;) 

Pored torbe, tu će biti i divan Alverde sapun od divlje ruže (o kojem sam pisala ovde). Iz dosadašnjih postova ste saznali koliko Alverde  brine o očuvanju prirode (još jedan razlog više da koristim njihovu kozmetiku).




Da biste učestvovali u nagradnoj igri potrebno je da uradite sledeće:

1. Lajkujete Sparks of Beauty facebook stranicu ovde
2. U komentaru, na facebook stranici bloga, ispod ovog posta napišete na koji način vi doprinosite očuvanju životne sredine
3. Podelite ovaj post na facebook-u pod opcijom javno (ovaj korak nije obavezan i ne utiče na odluku pri odabiru dobitnika!)

Od vas očekujem iskrenost i kreativnost, a komentar koji ostavi najjači utisak na mene dobija dm trajnu torbu i Alverde sapun. :)

Troškove slanja snosim ja. Igra važi samo za teritoriju Srbije.

Igramo se do nedelje, 19-og juna u ponoć, a dobitnika ću objaviti na facebook stranici 20-og juna.


Srećno! :)

Нема коментара:

Постави коментар