Biomed CHARCOAL pasta za zube


Prva, ali, nadam se, ne i poslednja Biomed pasta za zube koja nalazi svoje mesto na blogu. Pročitajte zbog čega mi se dopala i zašto nameravam da šansu dam i drugim pastama iz Biomed porodice.


Do sada sam pisala o dvema prirodnim pastama za zube: Logodent i Zdrava pasta. Nedavno sam odlučila da probam i neku od Biomed pasti, i desilo se da to bude baš ova nova, sa tri vrste uglja. Kupila sam je u Lilly drogeriji kada je bila na popustu, i platila sam je 260 dinara. Jako se isplati, s obzirom na to da je, zbog njene teskture, namene i sastojaka koristim samo jednom dnevno, odnosno, u toku dana je kombinujem sa drugom, ,,običnom'' pastom za zube.
 

Pasta je smeštena u tubu od mekane plastike, zaštićena folijom ispod zatvarača, a potom ušuškana u kartonsku kutiju. Teži dobrih 100 g. Proizvođač je Splat Cosmetics. Evo šta oni kažu o njoj:

Zubna pasta BIOMED CHARCOAL - Sadrži 15 prirodnih aktivnih sastojaka i 3 vrste uglja. Bambusov, aktivni i drveni ugalj uklanjaju plak i izbeljuju gleđ bez oštećenja. Hidroksipatit jača i obnavlja gleđ. Bromelain, enzim ekstrahovan iz ananasa, nežno uklanja plak, a cink citrat pruža svež dah.
Pasta ne sadrži SLES, PEG, parabene, fluorid, sintetičke ukuse i boje, a 99% sastojaka je  prirodnog porekla.


Evo celokupnog spiska sastojaka:

Aqua, Hydrogenated Starch Hydrolysate, Dicalcium Phosphate Dihydrate, Hydrated Silica, Glycerin, Sodium Coco-Sulfate, Cellulose Gum, Aroma, Calcium Hydroxyapatite, Zinc Citrate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Benzyl Alcohol, Sodium Bicarbonate, Xanthan Gum, Menthyl Lactate, Xylitol, Carbon Black, Charcoal Powder, Cymbopogon Flexuosus Herb Oil, Mentha Piperita Oil, Ananas Sativus Fruit Extract, Maltodextrin, Cinnamomum Camphora Bark Oil, Cedrus Atlantica Bark Oil, Betula Alba Leaf Extract, Plantago Major Leaf Extract, Arginine, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene, Citral.


Pasta je, kao što možete videti na fotografiji ispod, sive boje, sa sitnim crnim česticama verovatno zaduženim za skidanje plaka i beljenje zuba. Za jednu prirodnu pastu, sasvim solidno peni i ima vrlo osvežavajuć, čak i malo ljutkast ukus. Meni se ne čini pregrubom, ali sam ipak odlučila da je koristim jednom dnevno, a da za ostala pranja u toku dana koristim drugu pastu. Vrlo lepo čisti zube, pa mi nakon pranja deluju kao da su ispolirani! Što se tiče izbeljivanja, ponekad mi se čini da jeste pomogla i zubi mi se čine bar za nijasnu belji, dok ponekad izgleda kao da ništa nije uradila. Verovatno sam se samo navikla na novu, svetliju nijansu. :) Ipak, čini mi se da doprinosi tome da zubi izgledaju nekako blistavije,  a samim tim i belje. Možda je za neke veće rezultate potrebno koristiti pastu duži vremenski period. Ja je koristim oko 3 meseca.


Mnoge paste za zube ostavljaju iza sebe osećaj suvih usta a nimalo ne osvežavaju, dok je kod ove stvar obrnuta: određena hladnoća u ustima ostaje, kao i svež dah, a neprijatne suvoće nema. :) Još jedna dobra njena strana je ekonomičnost, jer je za jedno pranje dovoljno istisnuti pastu veličine  zrna graška, otprilike.  Traje čak 24 meseca po otvaranju, ali verujem da bi je svako potrošio pre isteka tog roka. :D


Biomed paste su ponekad na popustu u dm i Lilly drogerijama, zato pratite akcije, možda ugrabite neku po nižoj ceni. Ja nemam nikakvih primedbi na ovu, zato ću sigurno probati i neku drugu njihovu pastu. U ponudi su, koliko znam, još i BIOCOMPLEX, SUPERWHITE, PROPOLINE i SENSITIVE. Možda ima još koje, pa, ukoliko znate koje su to, možete napisati ispod.  :)

Jeste li probali Biomed paste i kako vam se čini ova?
Koju prirodnu pastu za zube mi preporučujete?

Нема коментара:

Постави коментар