1. rođendan bloga!


Pre tačno godinu dana rodila se ideja o osnivanju bloga koji bi se bavio pretežno prirodnom kozmetikom i kulinarstvom. Nisam časila ni trena, već sam se odmah latila posla. Prvi post objavila sam već sutradan - 2. marta.


Prvi zadatak bio mi je osmišljavanje imena bloga. To je bilo malo teže, zbog toga što sam želela da objedinim kozmetiku i kulinarstvo, a tome je teško pronaći zajednički naziv. Posle dužeg razmišljanja odluka je pala na naziv koji blog i danas nosi, jer sâm blog i jeste sačinjen od delića, iskrica onoga što volim, od iskrica (prirodne) lepote. 🌸 🌱


Želim da napomenem kako ni sama ne znam da li bih ikada osnovala ovaj blog, da se nisam, pre dve godine, ,,upoznala'' sa predivnom Ivom (sa bloga Prirodna kozmetika). Njen blog je jedan od prvih koje sam počela da pratim redovno i koji me je privukao divnim tekstovima i potpunom iskrenošću svoje autorke u recenzijama. Zahvaljujući njemu naučila sam mnogo o prirodnoj kozmetici, zavolela je i posvetila se proučavanju brendova, sastojaka, prednosti i nedostataka prirodne kozmetike.
S druge strane, Iva je često hvalila moju posvećenost, iskrenost i vrlo detaljno iznošenje mišljenja i iskustava u komentarima na njene recenzije, pa me je jednom prilikom čak upitala da li sam razmišljala o tome da pokrenem svoj blog. Primetila sam da zaista uživam pišući svoje utiske o kozmetici, pa mi se to Ivino pitanje dugo vrzmalo po glavi dok nije preraslo u odluku, a odluka u akciju, zahvaljujući kojoj ja sada ovo pišem (a vi čitate 😊). I danas se, kad god imam neka pitanja i nedoumice u vezi sa prirodnom kozmetikom, prvo obratim Ivi. Zaista jedna nesebična, iskrena, prijatna i dobronamerna osoba. Hvala, Iva! 💖



🌸 💕 😊 💕 🌸


Odrednica Kristina u svetu prirodne kozmetike... dodata je nedavno, kada sam shvatila da  prirodna kozmetika za mene predstavlja ceo jedan divan svet, još neistražen, o kome imam još toliko toga da naučim.

Kulinarstvu sam posvetila jedan zaseban blog, pa tako moje recepte već nekoliko meseci unazad možete čitati na blogu Vegetarijanka u kuhinji. 🍒



Kao što sam i obećala na svojoj facebook strani, uskoro ću na blogu početi da pišem i o knjigama, tako da ćete, otprilike, jednom mesečno, moći da čitate moje utiske o knjigama koje budem čitala. Knjige su još jedna moja ljubav, pa sam poželela da i one dobiju svoj kutak ovde. Ne bih volela da blog ograničim samo na kozmetiku, iako ona predstavlja osnovu bloga. Tu će se naći ono što volim i ono za šta mislim da će vama, dragi čitaoci, biti od pomoći i u čemu ćete uživati.


BLOGodina puna novih iskustava, novih poznanstava, divne kozmetike i brojnih saznanja. I sve zaslađeno tortom! 
* Recept potražite ovih dana na blogu Vegetarijanka u kuhinji. 🍰 



💗

3 коментара:

  1. Srećan rođendančić i ovde, i moraću da legnem ranije večeras, jer je ta torta počela toliko da mi se jede, da mi ide voda na usta! :D
    Zato ja ne treba da gledam slike sa slatkišima i lepom hranom :D :D :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, baš si me nasmejala! ^.^ Drago mi je da ti se sviđa. Objavljujem recept ovih dana, pa, zasuci rukave. :D Nećeš verovati koliko je jednostavna! Ili da te zovem kad je opet budem pravila. :D
      Hvala, još jednom!♡

      Избриши
  2. Draga Iva, hvala tebi! ♡ Ti si me upoznala sa prirodnom kozmetikom i podstakla na pisanje. ^_^ Hvala na podršci. :) :*

    ОдговориИзбриши