Alverde balzam za kosu Aloe vera i Hibiskus



Kupljen pre skoro godinu dana, napokon dobija svoje mesto na blogu.


Više iz znatiželje nego iz stvarne potrebe, ovaj balzam za kosu našao se u mojoj dm korpi zajedno sa drugim alverde proizvodima. Pogledajte tu družinu kako pozira! 😄


Kako sam tada imala kratku, dečačku frizuru, balzam nisam ni morala (a ni mogla) da koristim. Kada mi je kosa porasla toliko da mogu početi sa korišćenjem, probala sam ga i koristila svega nekoliko puta, pa sam se opet ošišala i to još kraće nego prvog puta. 😁 Dopalo mi se kako mi stoji kratka kosa, i nisam odolela. I tako je regenerator opet ostao zapostavljen...


Od tada je prošlo, otprilike, osam meseci, i balzam je konačno dobio moju punu pažnju. Sada mi je stvarno neophodan, jer su mi krajevi kose oštećeni od šišanja onim makazicama za istanjivanje kose. Nekad mi dođe da se opet ošišam, ali ipak ću pokušati malo da je pustim, pa, koliko izdržim. :) Zato mi je važno da je negujem i da te istanjene krajeve malo zagladim i ulepšam. Ovaj balzam mi dosta pomaže u tome. Evo koje mu moći pripisuje proizvođač:


Kao da sam znala, kupila sam baš ovaj za suvu i oštećenu kosu. Dolazi u pakovanju od čvrste plastike i teži 200 ml. Bele je boje i prilično gust, a miris mu je, po meni, mučan i neprijatan. Nikako mi se nije dopao niti mogu da se naviknem na njega. To mi je odmah po otvaranju zasmetalo. Nisam ga mirisala u prodavnici, ne bi bilo u redu, pa sam ga samo uzela na osnovu onoga što na njemu piše. Da sam znala da je ovakvog mirisa, ne bih ga kupila. 


Ipak, dobro je što je dospeo u moje ruke. Ispostavilo se da je miris njegova jedina loša strana. Ne znam baš koliko balzam može da hidrira i oporavi dlaku, ali uspeo je da moju kosu učini mekšom i da je ,,smiri'', odnosno, zagladi. Pretpostavljam da se na kvalitet kose deluje iz njenog korena, a nešto što se nanosi na njene krajeve sigurno ne može da je trajno oporavi. Međutim, verujem da prirodni biljni sastojci prisutni u ovom balzamu uspevaju da kosu trenutno učine naizgled zdravijom i svežijom, i to je nešto što ja i očekujem od ovakvog proizvoda.   


Balzam ne držim na kosi duže od jednog minuta, ali i za to vreme on uspe da deluje, pa je izgled kose vidljivo bolji u odnosu na onaj kada nanošenje balzama izostane. Sjajnija je, mekana, a oštećeni krajevi su manje uočljivi. Miris se, na sreću, ne zadržava dugo na kosi, što je loša stvar ukoliko vam se miris svidi. :) Kosa do narednog pranja deluje fino i mekano. Žao mi je što nisam otkrila ovaj proizvod ranije, pre neku godinu, kada mi je kosa bila jako, jako duga. Tek tada bi se pokazao u punom sjaju.
Evo i sastojaka:


Da zaključim: vrlo dobar, potpuno prirodan proizvod koji može pomoći da suva i beživotna kosa izgleda bolje i svežije. Naravno, ne treba očekivati čuda. Moja kosa nije ni farbana, niti peglana, pa ne znam kakav bi efekat imao na kosu koja je puno više oštećena. U mom slučaju se jako dobro pokazao, pa ću sigurno probati i druge alverde balzame. Kod ovog mi je smetao samo miris, pa se nadam da će sledeći biti dosta bolji, što se toga tiče. 🌸

Balzame potražite u dm drogerijama. Ja sam svoj platila 255,00 dinara, kada je bio na popustu.


Imate li vi svoj omiljeni Alverde balzam za kosu?
Koji biste mi preporučile?



3 коментара:

  1. Ja sam probala ovo pakovanje/masku i bila mi je ok, ali složila bih se da svi Alverde "ispirajući" proizvodi najbolji efekat imaju na totalno zdravoj, prirodnoj i toplotom ne tretiranoj kosi!

    Što se preporuke tiče, meni se najbolje pokazao Cvet limuna i kajsija od Alverde balzama :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala na preporuci, imaću ga u vidu. ;)
    Ah, da, a ja ne mogu bez fena. :/ Kada je kosa ovako suva, onda najbolje dođu neke kremice za kosu. U tom smislu, alverde puter o kom sam pisala nije loš, ali na kratkoj kosi ume da daje efekat masne kose.

    ОдговориИзбриши
  3. Ma kakve crne bombonice! xD Isprobaću ja i druge Alverde balzame, samo da izdržim da se ne ošišam! :D

    ОдговориИзбриши