Favoriti 2016.



2016-a je na izmaku. Meni je prošla neverovatno brzo, i teško mi je da poverujem da će moj blog 31-og imati već 10 meseci. 😀 Kao da sam počela pisati pre mesec ili dva! A, opet, u tih 10 meseci ima toliko toga naučenog o kozmetici, o sopstvenoj koži, toliko isprobanih preparata... Kao što i jeste bio moj cilj onda kada sam osnivala blog, prirodna kozmetika je sve više prisutna kod mene i to me jako raduje. Primetila sam da mi ona jako prija, ali, i dalje koristim i koristiću proizvode konvencionalne kozmetike, ukoliko su bez potencijalno štetnih sastojaka i ukoliko mi odgovaraju. U godini koja protiče bilo je, na svu sreću, mnogo više onih proizvoda koji su bili dobri prema mojoj koži, a samo par promašaja koje ću na kraju spomenuti.



Pa, da krenemo redom!

🌸 Prvi proizvod o kome sam pisala bio je Alverde balzam za usne Neven. Moje oduševljenje njime i danas traje. Probala sam u međuvremenu još neke prirodne balzame, međutim, nijednim nisam bila ovoliko zadovoljna. Cena mu je i više nego pristupačna, posebno kada je na akciji, a vrlo često i biva (u dm-u, naravno). Ja ga koristim tokom cele godine, ali, zima je ipak njegovo godišnje doba.  Zato se sada ne odvajam od njega! Drugo pakovanje mi je pri kraju, tako da, dm, vidimo se uskoro! 😃



🌸 Još jedan potpuno prirodan proizvod dolazi iz Estar Cosmetics radionice, a u pitanju je krema za regeneraciju kože, zapravo, puter za telo. Zaljubila sam se prvo u njegov miris, a zatim i u njegovu izuzetnu moć nege. Prava zimska večernja mazalica uz čiji sam se miris uspavljivala, a jutrom se budila sa nahranjenom i mekanom kožom. Probala sam još neke Estar proizvode (nisu bili potpuno prirodni), ali nijedan nije ostavio ovakav utisak na mene.



🌸 Jedna slučajno kupljena krema ispostavila se kao pun pogodak! Radi se o Balea dm robnoj marci, ovoga puta, sa odrednicom Nature. Tim nazivom me je krema i privukla, bez obzira na njenih 5% ,,neprirodnih'' sastojaka. Izuzetno hidrira i hrani kožu, a ne začepljuje mi pore, i to joj obezbeđuje ulazak u ovogodišnje favorite. Kupujem je opet - sigurno!



🌸 Otkriće godine! 😀 InSight šampon za kosu. Bez agresivnih deterdženata, a sa dosta biljnih ekstrakata i ulja. Kosa bi mi posle njega dugo ostajala čista i sjajna. Nemam ništa da mu zamerim, ispunio je sva moja očekivanja. Kupljen je u Alexandar Cosmetics prodavnici. 



🌸 Ulja u nezi kože lica bila su novost za mene, s obzirom na to da mi je koža mešovita, i da se ponekad jedva izborim sa masnom t-zonom. No, uz Alverde ulje od divlje ruže, i Olival čarobno zlatno ulje videla sam da mi takva nega izuzetno prija! Možda sam vam i dosadila hvaleći Alverde ulje 😄 ali šta ću! Kad me nešto stvarno oduševi, ja to moram da podelim sa drugima. Meni baš odgovara u ovom zimskom periodu, kad masna zona više nije tako masna, a obrazi postanu suvi. Koristim ga do 2 puta nedeljno i zaista se sporo troši. Sviđa mi se kakav izgled daje mojoj koži, sviđa mi se njegov sastav, ali i to što mi nikada nije izazvao bubuljice (od toga sam strepela najviše). S vremena na vreme bude na popustu u dm-u, zato, pratite akcije! 
Olival čarobno zlatno ulje jeste suvo ulje, i to je bio moj prvi susret sa takvom vrstom proizvoda. Naravno da sam morala da ga probam i na licu, i od tada ga najčešće za negu lica i koristim. :) Ono u trenutku koži daje blistavost i vraća svežinu, a pritom ostavlja diskretne svetlucave čestice za sobom (eto čime se namackati za doček Nove godine :D). Dobro je i za kosu i za kožu tela, dakle, kompletna nega u jednoj bočici.




🌸 Sredinom godine došlo je vreme za unošenje izmena u mojoj skromnoj kolekciji dekorative, a prvi korak bio je kupovina Alverde XXL Volumen maskare. Najviše volim prirodan i negovan izgled, pa najčešće preko dana iz kuće izađem bez imalo šminke (osim kad me napadnu bubuljice pa korektor pritiče u pomoć), tako se najprijatnije osećam. Ali, povremeno volim da stavim maskaru ili olovku za oči, ili i jedno i drugo (da ne preteram, slučajno 😁). Zato sam ,,morala'' da probam oba ova Alverde proizvoda, i maskaru i olovku, ali samo je maskara zaslužila da uđe u favorite. Ona mojim trepavicama daje baš onakav izgled kakav želim: blago su naglašene, uvijene, i lepo začešljane. Nema grudvica, slepljenih dlačica, niti težine na kapcima. Nameravam da isprobam i druge Alverde maskare.
Na olovku sam ljuta jer je počela neprijatno da miriše i više je ne koristim. A tako sam bila oduševljena njome na početku... Isplati se kupiti je jedino ako se često koristi i brzo potroši. 



🌸 Među favoritima ima mesta i za kozmetiku koja nije prirodna! To mesto zaslužuje Eucerin DermatoCLEAN 3 u 1 micelarni fluid za čišćenje. Jako mi je pomogao u suzbijanju bubuljica, lepo je umeo da očisti kožu, mada je skidanje maskare ponekad bio pravi izazov za njega. Ne marim za to, ja sam mu zahvalna što mi se našao baš onda kada su bubuljice napadale sa svih strana, i što je uspeo da značajno umanji njihov broj. Sada tu ulogu igra jedan drugi proizvod, ali o njemu u nekoj od narednih recenzija.



🌸 Prirodni sapuni, na čelu sa Althea piling sapunom, koji me baš prijatno iznenadio! Tu su i Alverde sapuni, vrlo zgodni za pranje ruku, ali i tuširanje. Neverovatna razlika između njih i ,,običnih'' sapuna koje bih najradije potpuno izbacila iz upotrebe. Althea sapun me je očarao svojim mirisom, blagim pilingom i nežnom penom koja ne isušuje kožu. Sada je na popustu u dm-u, da znate, i to velikom popustu. ;) Alverde sapuni su prilično povoljni (100 dinara), a moji favoriti su Lavanda i Divlja ruža.



🌸 Marigold... Čaroban Marigold kakao puter. Hladno presovan, nerafinisan, pravi prijatelj moje kože. Poseban i po tome što sam o njemu pisala kod divne Bobice, i zahvaljujući njoj ga i probala. 💗 Čist kakao puter u čiji miris rado uplovim u ovim hladnim zimskim večerima...



🌸 Poslednja recenzija u 2016-oj ticala se TePe četkice za zube. Svakako zaslužuje da se nađe u ovom divnom društvu. Nežna a snažna, eto, tako bih je opisala! 
Negujte svoj osmeh, drage moje, i dragi moji (ako vas ima ovde 😊) i smejte se što više, jer nema ničeg lepšeg od iskrenog (o)smeha, koji se prepoznaje po sjaju u očima. Jer, kako kaže citat koji kruži na facebook-u, čini mi se, godinama 😄: osmeh je jedina kriva linija koja može ispraviti mnoge stvari. Sad svi brzo - OSMEH! 😃 💖



Na svu sreću, kozmetičkih promašaja nije bilo mnogo.
Tu su samo dva dvofazna čistača. Prvi je Alverde, a drugi Balea, o kome nisam ni pisala na blogu, već samo na facebook stranici. Očigledno da mi takva vrsta čistača za lice ne odgovara i više ih neću kupovati. Previše masno, nedovoljno efikasno, a Balein mi je čak izazvao  i crvenilo u vidu blažeg ekcema. Možda se to samo slučajno poklopilo, i žao mi je ako ga nepravedno optužujem. :)




Ostaje mi još da kažem koje sam to blogove najviše pratila u protekloj godini. 

🍃Prirodna kozmetika je prvi blog o prirodnoj kozmetici sa kojim sam se ja susrela, a draga Iva, koja je autor istog, me je na neki način i podstakla da počnem i sama pisati. Na tome sam joj vrlo zahvalna, a njen blog nastavljam da pratim, i jedva čekam svaku sledeću recenziju. 💚

🍀 Još jedan blog o prirodnoj kozmetici je Bobica, koji sam malopre spomenula. Njega pratim tek nekoliko meseci, a  imala sam i to zadovoljstvo da sarađujem sa njegovom ljubaznom autorkom. 😊 Ona na svom blogu piše o prirodnoj ruskoj kozmetici, a tamo ćete naći i puno saveta i raznovrsnih poučnih podataka u vezi sa kozmetikom i negom. 🍓

🌻 Zatim je tu Anin Kozmetički dnevnik, koji sam počela da pratim otprilike kada i Prirodnu kozmetiku (dakle, pre dve godine, otprilike), nekako sam ih istovremeno otkrila. Njen blog se ne nalazi među mojim favoritima zato što smo sugrađanke 😁 već zato što je to blog koji vrlo često čitam. Ana je do sada pisala o mnoštvu proizvoda, i često kod nje nađem one proizvode koje planiram da kupim, pa ja lepo prvo kod nje pročitam utiske, pa onda još jednom razmislim o kupovini. :) To su uglavnom pristupačni i povoljni proizvodi, recenzije su iskrene i potpuno lične, i to mi se posebno sviđa. Skoknite na blog, svašta zanimljivo ćete tamo naći. 

🌸 Tu je i HealthAlt, blog koji je takođe posvećen prirodnoj kozmetici. Njega vodi Teodora čije fotografije obožavam, a način na koji piše mi se posebno dopada. Obe gajimo ljubav prema jeziku. 😊

🌳 Još jedan blog koji pratim u poslednje vreme jeste Cosmosetics, na kome Isidora piše o prirodnoj kozmetici i zdravom načinu života. Tamo ćete naći puno prelepih fotografija i divnih tekstova. Ne znam kako da vam opišem, ali meni ovaj blog odiše nekom čistotom, vedrinom i toplinom, pa vrlo rado skoknem tamo da nešto čitucnem. 


I, naravno, časopis koji me prati kroz celu godinu - Lepota i Zdravlje!



Pišite mi svoje favorite, i kažite imamo li zajedničke. Rado ću čitati vaše komentare. Uživajte u ovom prazničnom raspoloženju, lepo provedite praznike, a onda se opet čitamo! Ima toliko lepih proizvoda koje sam isprobala, i o kojima ću vam pisati. Hvala vam na čitanju i poverenju. 😊


 🎄 Budite mi srećne i nasmejane! 🎄

💖

7 коментара:

  1. 💗 Pa, šta ću! 😁 Ima još blogova, naravno, koje volim, ali vas najviše čitam, hoću reći - redovno. :D O, odmah idem da potražim, hvala ti. :) :*

    ОдговориИзбриши
  2. Draga moja, divan rezime i drago mi je da si imala tako malo razočaranja! Sledeće godine da ih bude još manje! :D

    Ja sam zahvaljujući tebi otkrila Bobicu a pogledaću i Cosmosetics! Lepa grupica :D <3

    Toliko mi je drago što se sve više piše o proizvodima i brendovima koji biraju sastojke :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na brojnim divnim recenzijama, i rečima podrške! :))💖
      Drago mi je da ti se dopao post. 😊
      Da, sve više ,,prirodnjaka'', što bi Iva rekla :D, i ja sam srećna zbog toga! :)

      Избриши
  3. I ja glasam za Alverde sapune, omiljeni mi je limun/bergamot.
    Glas dajem i za gore pomenute blogove, sve ih rado pratim, naročito Anin Kozmetički dnevnik i Ivin Prirodna kozmetika blog :D!

    Moram da se pobunim za ovu nepravednu "osudu" Alverde dvofaznog sredstva za uklanjanje šminke, koristila sam više njih i Alverde ništa lošije ne obavlja posao, a potpuno je prirodan pa je moj najdraži izbor među ovakvim tipom proizvoda :).

    Ja ga koristim u svrhu kojoj je prvenstveno i namjenjen (kao i sva dvofazna sredstva)a to je skidanje šminke sa očiju i usana i tu mu nemam šta zamjeriti.

    Za ostatak lica je to ipak Bioderma micelarni rastvor za masnu kožu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. :'D Žao mi je za dvofazni! :)) Eto, to dokazuje da je sve individualna stvar. Meni stvarno nije odgovarao. Zapravo, sama ta struktura dvofaznih čistača mi se ne dopada. :/ Taj osećaj koji ostavljaju na koži... Više mi prija, recimo, čisto kokosovo ulje, mada se i sa njim pomučim pri skidanju šminke. Srećom, ne šminkam se često. :D
      A meni je baš taj Alverde sapun bio, da kažem, najlošiji. Imao je pregrube i prevelike komadiće biljaka, baš je umeo da grebe. Možda je u pitanju samo ta serija, možda je u drugim taj piling malo blaži. Ali, miris mi se dopao, baš je osvežavajući.

      Избриши
  4. Zaboravih da spomenem Marigold kozmetiku! Od njih sam svašta probala ali preporučujem tonik za masnu kožu, hidrolate i balzam za usne, pravi zimski, bogat a povoljan i dugotrajan!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je hidrolat sledeći na spisku! Nego, čekam proleće. :)
      I tonik mi je zanimljiv, verovatno ću i njega probati.

      Избриши