Alverde matirajuća dnevna krema Limeta i Jabuka


Obožavam kada rešim da isprobam neki prirodan proizvod, i on u potpunosti ispuni moja očekivanja! ^.^



Nije mi se dalo da ovu kremu kupim onda kada sam to baš želela (pa umesto nje kupih Balea Nature), ali čim sam je nakon toga prvi put spazila u dm-u, strpala sam je u korpu, iako mi nije bila potrebna. :)

Bilo je to u nekom zimskom mesecu, pa se ne sećam ni tačne cene proizvoda, ali mi se čini da je bila oko 300 dinara. 


Krema dolazi u tubici od 50 ml. Ona je smeštena u kartonsku kutijicu na kojoj ćete videti prepoznatljivu detelinicu koja označava da se pakovanje može reciklirati. ^.^
Nisam mogla da sačekam da potrošim Balea kremu, pa sam uporedo počela da koristim i Alverde, isključivo kao dnevnu kremu.

Da vidimo šta to proizvođač kaže:
Alverde matirajuća dnevna krema Limeta i Jabuka. Za normalnu i mešovitu kožu. Za ujednačeniji ten. Ekstrakt organske limete, biološke vode jabuke i ši putera matiraju normalnu i mešovitu kožu i sprečavaju prosijavanje kože. Hidrira kožu i čini ten ujednačenim. Čini kožu mekanom.
Kao što sam i ranije napominjala, moja koža je mešovita, sa suvkastim obrazima i T-zonom koja često ume da bude masna. Prema tome, ova krema je kao stvorena za mene. Treba da hidrira moju kožu, a istovremena da joj da mat izgled.

Krema ima izuzetno osvežavajuć i slatkast miris, možda malo jači za moj ukus, ali ništa strašno. 

Izuzetno je lagane strukture, i ta činjenica mi je došapnula da ovo verovatno neće biti dobra krema za zimski period. I ispostavilo se da je tako.

Zimi moja koža iziskuje malo više nege, više hidratacije, pa zato tada uglavnom koristim masnije kreme. Ova Alverde krema delovala je prelagano za zimu...
Koristila sam je nekoliko dana i videla da to nije to. Niti su mi obrazi bili hidrirani, niti je T-zona dobila mat izgled. Tako razočarana vratila sam se svojoj Balei, a Alverde je morala da sačeka svojih 5 minuta. :)




A oni su došli pre jedno mesec dana. I to ne samo 5 minuta! :) Krema je pun pogodak za proleće, a verujem i za leto. Zanemarićemo to što poslednjih dana ovo više liči na jesen. -.-

Njena lagana struktura mi sada tako prija, a koža je tokom celog dana vidno osvežena i hidrirana. Desi se da T-zona malko prosijava, ali ne marim za to. Važno mi je da ova krema apsolutno prija mojoj koži, osvežava je i hrani, a pored toga je potpuno prirodna! Koristim je i za masažu lica, jer joj treba više vremena da upije kad se nanese malo veća količina, i taman iskoristim to vreme za masažu. :) 



Sporo se troši, jer je retka, što je, eto, još jedna njena dobra strana.

Ipak, priznajem, Balea Nature mi je maaalo draža, jer mi koža lica sa njom bude nekako blistavija, a kod ove kreme nema tog efekta. Eto, jedino zbog toga. 



Nisam je koristila kao noćnu kremu, i ne znam kako bi se pokazala u toj ulozi. U poslednje vreme ne stavljam noćnu kremu, i primetila sam da mi to zasada prija.
Nije bilo nikakvih negativnih reakcija, nikakvih novih bubuljica, i na tome sam joj jako zahvalna!

Sve u svemu, ovo je za proleće (a verujem i za leto) jako dobra krema: prirodni sastojci, hidratacija, svežina, a još je i povoljna. :) 


Nisam sigurna koje još Alverde dnevne kreme postoje kod nas, znam samo za liniju sa Bachovim cvetnim kapima, i u okviru nje, između ostalog, postoji i dnevna krema.

Evo i sastojaka kreme: 
  
Da li ste koristili 
neku od Alverde kremi za lice?

2 коментара:

  1. Nisam koristila nijednu od Alverde kremica ali planiram da isprobam, a verovatno cu poceti sa ovom koju si ti predstavila :) Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ona je baš za ovaj period, i nadam se da će ti prijati koliko i meni. ^_^
      Javi kako ti se dopada, ukoliko rešiš da je isprobaš! :)

      Избриши