Bioderma SEBIUM H2O Micelarni rastvor za mešovitu i masnu kožu

Nastala 1970-ih, BIODERMA je do danas stekla jedinstvenu ekspertizu stavljajući biologiju u službu dermatologije. Ovaj originalni naučni pristup počiva, pre svega, na poznavanju  kože i njenih bioloških mehanizama i ima za cilj da stvori proizvode u potpunosti inspirisane prirodnim procesima.


Sve je počelo 1970. godine, kada je Jean-Noël Thorel, pionir među farmaceutima, osmislio radikalno drugačiji pristup u dermatološkoj kozmetici. On je razvio svoje prve patente i postavio temelje BIODERMA filozofije: biologija u službi dermatologije. Kao simbol BIODERMA inovativne strategije, Nodé šampon je učinio prvi proboj na tržište. Naziv Nodé potiče od "NOn-DEtergence" (bez deterdženata) i naglašava originalnost formule, koja po prvi put čisti kosu a da joj pritom ne šteti.
BIODERMA pristup podrazumeva aktiviranje prirodnih resursa kože sa ciljem da joj pomogne da se odupre spoljašnijm uticajima i obnovi svoje prirodne funkcije one koje ima zdrava koža. (podaci preuzeti sa Bioderma sajta)

Po prvi put se neki Bioderma proizvod pojavljuje kod mene na blogu, te sam zato želela da vas malo upoznam sa njihovom kozmetikom, ali, pošto ima toliko toga o njima što bih mogla da vam navedem, najbolje je da posetite njihov sajt (ukoliko vas zanima) i detaljno se upoznate sa nastankom Bioderme, njihovom filozofijom i proizvodima koje stvaraju.


Ovaj maleni čistač lica u moje ruke dospeo je još decembra prošle godine, i koristila sam ga uglavnom za skidanje šminke sa očiju, ali ponekad i kao sredstvo za čišćenje lica, umesto tonika. 

Evo šta o njemu kaže proizvođač:
SEBIUM H2O čisti kožu nežno, bez isušivanja, mikro-emulgovanjem nečistoća i viška sebuma. Aktivni sastojci pročišćavaju kožu i smanjuju lučenje sebuma, a Fluidactiv® kompleks reguliše kvalitet sebuma. Pogodno i za skidanje šminke oko očiju. Hipoalergijski proizvod. Bez alkohola i boja. Sadrži parfem. Nije komedogeno.

Upotreba:
Natopiti micelarnim rastvorom komad vate (blaznicu) i ukloniti nečistoće i/ili šminku. Nije potrebno ispirati sa kože.
Sastav proizvoda je ispisan sa unutrašnje strane nalepnice i vidi se kroz bočicu, ali naopako, i ne može se lepo pročitati. Ali, sastav svih proizvoda može se naći na već pomenutom sajtu, tako da sam ovaj prekopirala odatle:

AQUA/WATER/EAU, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, SODIUM CITRATE, ZINC GLUCONATE, COPPER SULFATE, GINKGO BILOBA LEAF EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, CITRIC ACID, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE, FRAGRANCE (PARFUM). [BI 442] 

Ovaj micelarni rastvor je samo jedan od proizvoda Bioderma Sébium linije namenjene masnoj koži sklonoj nepravilnostima.


Bočica od čvrste plastike sadrži 100 ml proizvoda, i za nju treba izdvojiti, otprilike, između 700 i 900 dinara, zavisno od apoteke, a u ponudi su i veća pakovanja (od 250ml i 500ml) i njihova cene se kreće od 1.400 do 1.700, odnosno, za najveće pakovanje, od 1.900 do 2.500 dinara. To su cene koje sam ja videla na različitim sajtovima apoteka. Ako je za utehu, proizvod se sporo troši. :)
Na poklopcu postoji zaštita koja treba da se skine pre prvog otvaranja, i tako ste sigurni da pre vas niko nije otvarao bočicu. 


Micelarni rastvor je prijatnog i nežnog mirisa, a na vati ostavlja jedva primetan trag nežnozelenkaste boje (ili se to samo meni čini). Potrebna je prilično mala količina da bih prebrisala celo lice, a nešto veća ukoliko njome skidam i maskaru. Otvor je mali, i teško se može desiti da vam izleti previše proizvoda. Ako se to i desi, onda se to lepo iskoristi za vrat i dekolte. Jako lepo čisti kožu od nečistoća i sebuma, pritom je ne isušuje, već je ostavlja svežom. Iako piše da nije potrebno ispirati lice nakon čišćenja, ja to u većini slučajeva ipak radim. Neretko mi se dešavalo da posle čišćenja ovom micelarnom vodom uveče ne stavljam kremu na lice, jer ono i bez nje izgleda  glatko i sveže.
 

Nikada mi nije ovaj proizvod izazvao nikakve iritacije, a o novim bubuljicama nema ni govora. Žao mi je što nisam mogla da ga koristim redovno, iz dana u dan, i tako primetim ima li poboljšanja što se lučenja prekomernog sebuma na T-zoni tiče. Jednostavno, bilo mi je žao da ga brzo potrošim, jer sam već odlučila da ga uglavnom koristim za skidanje maskare, jer se tu baš fino pokazao. Onoliko koliko sam na osnovu ovih 100 ml mogla da zaključim, ovo je jedan jako dobar proizvod koji se može koristiti i kao tonik za čišćenje lica i kao skidač šminke. Ne mogu vam reći kakav je u skidanju pudera, ili većeg sloja šminke sa očiju, ali jedan sloj maskare skine sasvim solidno, a pri tome mi nije iritirao oči.


Možete lajkovati Bioderma fejsbuk stranicu, ukoliko želite da budete u toku sa njihovim novitetima, a često tamo bude i nagradnih igara. :) Mene na fejsbuku možete pronaći ovde. ♡

Jeste li probali ovaj proizvod i kako vam se dopada?
Koristite li micelarne rastvore u nezi kože?

Нема коментара:

Постави коментар