Diva Chia Hya - krema za lice sa biljnim hijaluronom


Jako se radujem što napokon pišem o divnom proizvodu jednog divnog brenda, iza kojeg stoji još divnija Maja. Pored tolike divote, naziv Diva je potpuno opravdan! :)


Da ne bih nadugačko i naširoko pisala o ovom brendu prirodne kozmetike, za koji verujem da mnogi već znaju, uputiću vas na sajt na kojem ćete moći da saznate sve o Majinoj divnoj kozmetici.
Kada su Diva kremice dospele u moje ruke još novembra prošle godine, jedva sam čekala da krenem sa njihovim korišćenjem i napokon saznam zbog čega su toliko hvaljene. Imala sam sreću da se kod mene nađu Chia Hya i Stay Matte kreme, kao i simpatični balzam za usne divnog mirisa borovnice. Nameravam da pišem o svim proizvodima, a danas vam predstavljam samo Chia Hya kremu za lice.


Iako je koristim već mesecima, dno teglice tek je odnedavno na vidiku, što ne znači da sam je retko koristila, već da je ona vrlo ekonomična. Kao što vidite, nalazi se u simpatičnoj staklenoj teglici, kao uostalom i sve Diva kreme. Obožavam kada je kozmetika upakovana u staklenu ambalažu, pa me Diva ,,kupuje'' već u samom startu. Malena posuda brižljivo čuva 30 ml prirodnog blaga. (Nemojte pomisliti: ,,Samo toliko?!'', zato što ovih 30 traje bar kao drugih 50, ako ne i više od toga.) Na njoj se nalazi etiketica sa uredno pobrojanim sastojcima, kao i sa rokom trajanja proizvoda (u mom slučaju to je april ove godine). Sve je transparentno, kao što je i na samom njenom sajtu.


Krema je bele boje, divnog, malo jačeg mirisa koji ispari ubrzo nakon nanošenja. Tekstura joj je prilično lagana, uopšte nije masna niti teška. Kao što sam već rekla, izuzetno je ekonomična, i potrebna je mala količina za celo lice, pa mi se više puta desilo da preteram i zahvatim više nego što mi je potrebno, ali, sav višak ionako ode na vrat. Lepo se razmazuje i ne ostavlja mastan trag za sobom, niti neprijatan osećaj na koži. Imam osećaj kao da je koža odmah upije.


Konsultujući se sa Majom pre korišćenja, zaključile smo da bi mojoj mešovitoj koži lica najviše odgovaralo da je koristim kao noćnu kremu. Međutim, mislim da bi ljudima sa suvljom kožom bila odlična i kao dnevna krema, posebno u zimskim mesecima (sada već ne). Pošto se brzo upija, može se naneti i neposredno pre spavanja, bez bojazni da će polovina kreme ostati na jastučnici, a to mi se dešavalo sa nekim masnijim kremama. Ne nanosim je strogo svake večeri, jer nekad jednostavno osećam da nakon čišćenja mojoj koži nije potrebna nikakva krema.


Odmah po nanošenju kreme, lice postaje mekše, izgleda svežije, hidrirano i nahranjeno. Mojim suvkastim obrazima jako prija, dok na izuzetno osetljivo područje brade izbegavam da je stavljam. Kada je namažem par sati pre spavanja, primetim da malo zamasti čelo i nos, ali ne izaziva bubuljice.  Ipak, iz tog razloga nisam se usudila da je koristim kao dnevnu kremu. Tokom noći ona odlično obavlja svoj posao, pa se zato ujutru budim sa lepom i hidriranom kožom lica. ^_^
 

Evo šta je to što ovu kremu čini tako posebnom:

🌸 biljni hijaluron (vegetabilna zamena za hijaluronsku kiselinu), odnosno ekstrakt biljke Tamarind, za koji se pokazalo da nadmašuje efekte hijaluronske kiseline kada je u pitanju vlaženje i zaravnjivanje kože, hidratacija i  sveukupni izgled kože;
🌸 organsko ulje semenki čie koje je bogato omega 3 masnim kiselinama, cinkom, vitaminom B3, kao i antioksidansima i flavonidima: povećava nivo hidriranosti, ojačava zaštitnu barijeru kože, smanjuje dubinu bora i čini kožu glatkom i mekom;
🌸 organsko ulje jojobe bogato je vitaminom E, vitaminima B kompleksa, jodom, cinkom i mineralima: hidrira kožu i čini je mekom i glatkom, reguliše lučenje sebuma, sprečava prevremeno starenje kože;
🌸 organsko ulje semenki nara bogato je raznim mineralima i vitaminima, posebno jednim retkim oblikom vitamina E: regeneriše i podmlađuje kožu;
🌸 organsko arganovo ulje bogato je vitaminom E: hidrira kožu i usporava njeno starenje, smanjuje vidljivost bora, koži vraća elastičnost, a deluje i na regulisanje lučenja sebuma;
🌸 organsko ulje makadamije izuzetno je bogato palmitoleinskom kiselinom, te je izrazito pogodno za negu zrele kože;
Zatim su tu još i hidrolizovani protein ovsa koji smnanjuje vidljivost bora, hidrolizvoani protein pirinča koji hidrira kožu i štiti je od negativnih spoljnih uticaja, etarsko ulje palmarose (deluje antibakterijski, reguliše lučenje sebuma i ima izražen anti-age efekat na kožu), alantoin (povećava vlažnost kože i umiruje je), aloe vera, ekstrakt cveta nevena, d-pantenol...

Spisak svih sastojaka:

Aqua, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Pentylene Glycol  Tamarindus Indica Seed gum, Salvia Hispanica (Chia*) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba*) Seed Oil, Punica Granatum Pomegranate*) Seed oil, Argania spinosa (Argan*) kernel oil,, Macadamia Ternifolia (Macadamia Nut*) Seed Oil, Cetyl Alcohol, hydrolyzed oat protein, hydrolyzed rice protein, sodium lactate, Caprylic/capric tryglicerides, Aloe Barbadensis, Calendula Officinalis (Calendula*) flower Extract, d-panthenol, coco caprylate, allantoin, dehydroacetic acid, benzyl alcohol, Cymbopogon (Palmarosa) martini grass oil, xanthan gum, citral**,citronellol**geraniol**,limonene**linalool**,eugenoll**, farsenoll**,

*organski sastojci

**sastojci etarskog ulja


Bez parabena, mineralnih ulja, silikona i bilo kakvih naftnih derivata, ali zato sa adekvatnim konzervansima koje smatram obaveznima u svakoj kozmetici, pa tako i u prirodnoj. Iako Majina kozmetika nije sertifikovana, sve sirovine koje ulaze u sastav proizvoda, a spadaju u domen sertifikovanja, jesu. Uz takav kvalitet, cene su vrlo pristupačne! Za više informacija o sirovinama koje koristi, možete posetiti Majin blog na kojem postoji i veći broj izuzetno korisnih tekstova!

Pravo je zadovoljstvo negovati se nečim ovako bogatim, mogu reći čak i luksuznim. Uz ovu kremu, koža je i hidrirana i nahranjena, ali i zaštićena od prevremenog starenja. Silno sam želela da mi se krema dopadne, da se ne razočaram, da odgovara mojoj koži, jer me jako rastuži kada se nešto ovako kvalitetno i prirodno ispostavi kao loš izbor za mene. Na moju veliku radost, Diva Chia Hya postala je najbolja prijateljica mojoj koži lica. :) Neću pogrešiti, a ni preterati, ako kažem da je ovo najbolja prirodna krema za lice koju sam koristila. Mislim da bi bila pogodna za sve  one sa normalnom i mešovitom kožom, pa možda i za one sa suvom, sada u ovim toplim mesecima koji su pred nama.  Diva ima kremu za svakoga, pa, ako ne ova, neka druga bi vam sigurno odgovarala. Chia Hya kremu možete poručiti preko Diva shop-a, po ceni od 660 dinara. Pre naručivanja, možete stupiti u kontakt sa Majom preko njene fejsbuk stranice, jer se ona istinski trudi da pomogne svakome da za sebe izabere ono što baš njemu odgovara. Oduševljava me to što je njoj najvažnije da kupci budu zadovoljni, pre svega. ♡


Uživala sam, a i dalje uživam, koristeći ovu kremu, i sigurna sam da moje druženje sa Diva kozmetikom tek počinje!  

Da li ste probale Diva kozmetiku? 
Koji proizvod je na vas ostavio najjači utisak?
Kako vam se čini ova krema? 

Нема коментара:

Постави коментар