Alverde ulje za lice Divlja ruža


Ovo divno, divno ulje kupilo me je nakon prve upotrebe. Koristim ga skoro pola godine i nemam apsolutno nikakvih zamerki! :)



Kupila sam ga krajem decembra prošle godine u dm-u (gde bih drugde :D). Imala sam kupon sa popustom na Alverde proizvode, i iskoristila sam ga za ovo ulje, tako da me je koštalo nešto manje od 400 dinara, ne sećam se tačno. To zaista nije puno ako uzmemo u obzir da baš dugo traje.


Da se osvrnem odmah na sastav ovog ulja. O svim sastojcima sam se informisala na internetu, pa ću vam ta saznanja i preneti. 
Na prvom mestu nalazi se ulje jojobe koje hrani i hidrira kožu, reguliše lučenje sebuma, vraća svežinu, sprečava nastanak bora i pomaže u tretmanu akni. Koža ga brzo upija. Osim za kožu, delotvorno je i u tretmanu suve i oštećene kose.  
Zatim je tu ulje slatkog badema. O njemu sam ranije čitala dosta (koristila sam, a i dalje koristim čisto bademovo ulje u nezi kože), i saznala da poboljšava ten, hidrira kožu, ublažava iritacije, omekšava kožu, hrani je i čini glatkom.


Sledi ulje koje ovde nisam očekivala, ali se radujem što ga ima. :) U pitanju je ulje breskve, odnosno jezgra breskve koje čini kožu mekom i elastičnom.
I, došli smo i do ulja divlje ruže, u narodu poznate i kao šipak, šipurak. Za njega kažu da je izuzetno delotvorno kod akni, bubuljica, strija i ožiljaka.

* Većinu informacija o ovim uljima pronašla sam na ovom sajtu. 

Tu je još i ekstrakt jabuke koji regeneriše i revitalizuje kožu. 

Spisak sastojaka dalje obuhvata određene prirodne sastojke esencijalnih ulja, ružinog ulja, itd. Lepota! :)


Ovo ulje naći ćete u kartonskoj kutijici unutar koje je preslatka staklena bočica sa pipeticom koja omogućava lako doziranje. 15 ml ulja možda zvuči malo, ali je saaaasvim dovoljno. S obzirom na to da se stavlja na vlažno lice (jer je inače teže razmazivo) dovoljno je 3 do 4 kapi za jedno nanošenje. Ulje nije ni retko ni gusto, i na vlažno lice se savim lako nanosi, koža ga relativno brzo upije, ali ipak ostavlja neki blagi sjaj. Ne, nije to prosijavanje masne kože, već neka lepa blistavost i baršunast izgled. 
Na ambalaži piše sledeće:

Alverde ulje za lice Divlja ruža. Za suvu kožu. Ulje divlje ruže i ulje jojobe koje štiti kožu, deluju protiv prevremenog starenja kože i koža izgleda podmlađeno. Ekstrakt jabuke ravna, zateže i redukuje manje linije. Umorna i opuštena koža se obnavlja, regeneriše i revitalizuje, i na taj način dobija novu snagu. Bogato ulje jezgra badema i breskve čine kožu mekom. Lagana receptura se stapa sa kožom i daje joj novu elastičnost i mekoću. Upotreba: naneti par kapi na čistu i vlažnu kožu lica, vrata i dekoltea i umasirati u kožu dok je koža ne upije. Zatim se može koristiti i uobičajena nega. Kod izrazito suve kože preporučuje se svakodnevna upotreba.

Poželela sam da kupim neko ulje za lice pre svega da bih koži u zimskom periodu pružila dodatnu negu. Obrazi su bili nešto više suvi nego obično, pa sam pomislila da bi neko ulje moglo da ih dodatno hidrira. O Alverde ulju sam čitala sve same pohvale, te sam se bez puno razmišljanja opredelila za njega. I nisam pogrešila! :))))  
U početku sam ga koristila svakodnevno, pa čak i nakon njega nanosila hidratantnu kremu koju inače koristim. Ubrzo sam uvidela da je to potpuno bespotrebno, te da mi samo ulje tokom celog dana pruža dovoljno hidratacije i nege. Zatim sam imala običaj da ulje koristim tek s vremena na vreme, svakog trećeg ili četvrtog dana, jer koža više nije bila tako suva i dnevna krema joj je bila dovoljna. Sada ulje koristim svakog drugog, trećeg, četvrtog dana, kako mi dođe. :) Još nisam potrošila ni pola bočice! 


Ja sam jako zadovoljna ovim uljem, i opet bih ga kupila. Ne izaziva nikakve iritacije niti mi začepljuje pore, tako da nema ni bubuljica. Koža je negovana, meka, blistava i hidrirana!  Bore smejalice koje su rezultat dehidratacije mogu biti ublažene ovim uljem, ali meni bilo koja hidratantna krema pruža takav efekat, tako da ne znam kako bi se ovo ulje pokazalo u borbi sa borama koje ne nestaju tako lako. :)  


Ovo je trenutno moje omiljeno ulje za lice, i koristiću ga sve dok mi bude prijalo!

Da li ste koristile Alverde ulje za lice i kakvi su vaši utisci?


Нема коментара:

Постави коментар