Alverde puter za telo - makadamija i karite puter



Iako o ovom puteru postoji dosta tekstova na blogovima, ipak sam odlučila da i ja ukratko iznesem svoje utiske o njemu. :)


Kako bih znala da li mi puter odgovara, kupila sam ovo putno pakovanje od 50 ml i platila ga 129 dinara. Kao i svi alverde proizvodi, i ovaj se može naći samo u dm prodavnicama.
Nekoliko puta sam ga koristila za telo, a potom sam ga koristila umesto kreme za ruke. Pakovanje izgleda, takoreći, isto kao i originalno (od 200 ml). Plastično, zgodno za upotrebu jer se može iskoristiti do kraja, što je kod sličnih proizvoda u tubi dosta teže. 


Puter je namenjen suvoj koži, bogat uljima soje, makadamije, masline, nevena; kakao i ši (karite) puterom. Tu su i ekstrakti slatkog badema i nevena, kao i cvetna voda ruže. Sve onako kako sam i navikla kada je alverde kozmetika u pitanju. 😊


Kupila sam ga u leto, i moja koža tada nikako nije bila suva, ali sam pretpostavljala da mi ovakav sastav neće smetati. Bila sam u pravu. Puter mi se činio dosta laganim, više kao neko mleko za telo, pa i laganiji od pojedinih mleka koja sam koristila. Koža ga brzo upije, a ostaje glatka i hidrirana, bez osećaja težine. Njegov miris mi se na početku jako sviđao, dok je vremenom postajao zagušljiv. Ne neprijatan, ali mi se iz nekog razloga sve manje dopadao. Puter je vrlo ekonomičan, tako da sam uspela da ga koristim i za telo i kasnije za ruke. Ne sećam se da mi je napravio neke probleme, u smislu začepljenih pora, bubuljica. Zapamtila bih da jeste. :)
 

Iako je bogat uljima, nisam sigurna da bi tokom zime bio dobar izbor, posebno kada je suva koža u pitanju. Ali bi normalnoj bio sasvim dovoljan. Za jesen bi, takođe, bio vrlo dobra negujuća mazalica.  


I pored dosta dobrih strana koje ima, ne bih ponovila kupovinu sve dok ne isprobam i ostale alverde putere, ali bih svakako preporučila kupovinu ovog malog pakovanja, čisto da vidite da li vašoj koži prija. Novac sigurno neće biti potrošen uzalud, jer puter je jako dobar! Da je ovo jedini alverde puter koji kod nas postoji, kupila bih ga i ja ponovo, ali treba probati i ostale, možda pronađem neki još bolji. :)


Jeste li već probale ovaj puter?

Koja vam je omiljena alverde mazalica za telo?

2 коментара:

  1. Kupila sam ga puno puta, i malo i veliko pakovanje :) Miris mi se isto nije svideo, a moj omiljeni Alverde puter je bio Vanila & Mandarina ali su ga povukli :( Od ostalih Alverde mazalica, najviše puta sam kupila mleko Kakao & Hibiskus i on mi je definitivno favorit :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Ana! ^.^ Imaću ga u vidu kada sledeći put budem kupovala neko mleko. Trenutno koristim čokolada-čili mleko iz onog prazničnog seta, i dobro je, sviđa mi se. Ali i kod njega imam taj ,,problem'' sa mirisom, da mi je u početku super, a vremenom postaje nekako jak i zagušljiv. :/

      Избриши