Karamel torta (popularna ,,Šeherezada'')

Jedna od onih poslastica koje nisu skupe, brzo i lako se prave, a traju danima. Vrlo je pogodna za ove tople dane, nema pečenja kora i dugotrajnog vrzmanja oko šporeta. Mikser i vaše spretne ručice rade najveći deo posla. :)


Mislim da su recepti koji se mogu naći za ovu tortu manje-više isti, bez većih odstupanja. Verujem da ih ima puno, ali pošto jako volim ovu tortu, evo da i ja doprinesem kolekciji recepata za ,,Šeherezadu''. :D


Ako želite da se naredna 2, 3 dana sladite ovom tortom, morate obezbediti sledeće:

- 2 l mleka
- 4 kesice pudinga od karamele
- 250 g margarina
- 250 g šećera u prahu (tako stoji u receptu, ali ja uvek stavim manje šećera nego što piše :))
- 600 grama belog šlag-krema
- 2 pakovanja ,,turskog keksa'' (nadam se da znate koji je to keks :) ne znam koliko je grama jedno pakovanje, samo znam da u jednom pakovanju ima oko 60 komada keksa :D)

Priprema:

4 pudinga skuvajte sa litrom mleka i 10 kašika šećera. Dok se puding hladi, umutite margarin sa šečerom u prahu. Mikserom sjediniti ohlađen puding sa tim umućenim margarinom.
Posebno umutiti 600 g šlaga sa mlekom (Ja sam za ovaj deo iskoristila 700-800 ml mleka, a ne ceo litar kako je u receptu navedeno. Tako je bio gušći i kremastiji.)
Na poslužavnik (dimenzija, otprilike, 35x25 cm) ređate keks, preko njega nanosite puding, a preko pudinga šlag, i tako dok ne potrošite sastojke. :) U ovom receptu stoji da se ovaj postupak ponovi 3 puta, ali, kao što vidite na fotografijama, ja sam to učinila 5 puta, jer sam taman toliko keksa imala. :) Nekada sam pravila i sa 3 reda, ali mi se ovako više dopada.


Torta se pravi prilično brzo, a bude dosta velika, pa je super i kada imate goste. :) Topi se u ustima, mekana je i kremasta. Naravno, možete umesto pudinga od karamele praviti i sa nekim drugim, ali je ovako ukus baš specifičan. Verujem da su mnogi od vas već probali ovu tortu. Ako niste, pa poželite da je napravite baš po ovom receptu, volela bih da je uslikate kada je napravite i da mi pošaljete fotografije, a ja ću ih rado objaviti na facebook stranici bloga. :)

  Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар