Pita sa spanaćem

Ova pita je nastala tako što sam, kombinujući različite recepte sličnog tipa, došla do onog pravog, mog. :) Dosta podseća na proju, ali nije toliko suva kao proja, a i spanać joj daje posebnu notu. Jako volim da je pravim i sa brokolijem, možda je čak i lepša sa njim. ^.^ 
Dakle, možete ubaciti povrće po volji, sve je stvar ukusa.


Za ovu pitu (idealnu za večeru, ali i za doručak) potrebno je sledeće:

  • 200-300 g spanaća
  • 2 jajeta
  • 200 g kukuruznog brašna
  • 200 g belog brašna
  • kesica praška za pecivo
  • 100 ml ulja
  • 200 ml mleka
  • 50 ml jogurta
  • 100 g sira
  • soli po ukusu
  • susam za posipanje    


Priprema:

Spanać obariti i sitno iseckati. U jednoj posudi umutiti jaja i so, dodavati ulje, mleko, jogurt, sjedinjena brašna pomešana sa praškom za pecivo, izmrvljen sir, i, na kraju, spanać. Sve dobro promešati, lepo sjediniti,  sipati u podmazanu i pobrašnjenu tepsiju (veličine otprilike 20x30 cm), i posuti susamom. Peći u rerni zagrejanoj na 200 stepeni, dok ne porumeni. Ja obično, kada mi se čini da je pečenje pri kraju, čačkalicom probodem testo, i tako lepo proverim je li unutra pečeno. :)


Ja ovu pitu često pravim za večeru, a obavezno ostavim nekoliko parčeta i za doručak. I sutradan je vrlo meka i još uvek sveža. Sama priprema ne iziskuje puno vremena, i vrlo je jednostavna. 
Probajte i uživajte!

Prijatno! :)) 

Javite kako je ispala!

Slobodno mi možete slati na facebook stranicu bloga svoje fotografije ove pite u vašoj izradi, i ja ću ih rado objaviti na stranici.



Нема коментара:

Постави коментар