Palačinke (Pancakes)


U ove palačinke sam se zaljubila nakon prvog zalogaja, i nadam se da će naša ljubav dugo trajati. :) Uvek sam pravila klasične palačinke, a ove sam tek skoro probala, i oduševila se. Recept sam pronašla ovde, isprobala ga, i sada ga delim sa vama.


Za 12 palačinki potrebno je:

  • 2 i po šolje brašna
  • prašak za pecivo (ceo ili skoro ceo)
  • malo soli
  • trećina šolje šećera
  • 2 šolje mleka
  • 2 jajeta
  • trećina šolje ulja
Koristila sam Doncafe Brazil šolju za kafu, da znate. :'D  

Priprema:

Pomešajte brašno i prašak za pecivo, dodajte šećer i malo soli, pa sve lepo izmešajte. Dodajte žumanca, mleko i ulje, i dobro umutite. Posebno čvrsto umutiti belanca i lagano umešati u testo. U zagrejan i podmazan tiganj sipajte punu manju kutlaču mase (ili pola veće) i pecite. Palačinku okrenite kada se na gornjoj strani pojave mehurići. 


Nemojte misliti da je ovo mala količina, jer su palačinke vrlo teške,  ja nikako ne mogu da pojedem više od jedne. :) Mislim, mogu ja, ali to teško podnosim. :D 

Testo je zaista prelepo, vazdušasto, mekano, kao neki biskvit. A, što se preliva tiče, tu slobodno pustite mašti na volju, i stavite šta god volite. Ja sam ih prelila otopljenom čokoladom i nasolila mlevene orahe, i bile su fantastične!

Brzo se prave, nisu komplikovane, a vrlo su lepe. Ako želite malo da napravite promenu, ako su vam dosadile obične palčinke, obavezno probajte, verujem da ćete im se opet vraćati.

Prijatno!


Pišite mi utiske, ukoliko isprobate recept!
Slobodno mi možete slati na facebook stranicu bloga svoje fotografije ovih palačinkica u vašoj izradi, i ja ću ih rado objaviti na stranici. :*

Нема коментара:

Постави коментар