Alverde balzam za usne neven


Za svoju prvu recenziju odabrala sam baš ovaj balzam, i to ne slučajno. :)




U poslednje vreme se sve češće okrećem prirodnoj kozmetici i polako uviđam sve njene prednosti i blagodeti. Tako je moj neseser polako postao preplavljen proizvodima Alverde prirodne kozmetike. Radi se o sertifikovanoj prirodnoj kozmetici koja se može kupiti u dm radnjama, s obzirom da je to njihova marka. Nešto više o ovoj kozmetici možete pročitati na sajtu dm-a.

Ovaj balzam za usne koristim dovoljno dugo da bih mogla da stvorim pravu sliku o njemu i predstavim je vama. :) Družili smo se čitave zime!




Balzam dolazi u pakovanju od 4,8 grama. Proizvođač poručuje:

Intenzivna nega za sve tipove kože. Jojoba, ulje pšeničnih klica i ekstrakt nevena štite osetljive usne od isušivanja i pucanja. Formula sa biljnim uljima intenzivno neguje i čini usne elastičnim i glatkim.

Ono što se meni dopalo na samom početku je to što je miris ovog balzama toliko blag, da se skoro uopšte i ne oseća. Meni je to mnogo lepše od intenzivnog mirisa na usnama koji ponekad ume da bude dosadan. Prilično je mastan i bude ga dosta na usnama. Ostavlja blag, diskretan sjaj, ali ono što je najvažnije jeste osećaj da su usne zaista zaštićene. Već pri prvom nanošenju osetila sam da mi je koža usana mekša, i taj osećaj me prati dugo, te nema potrebe za stalnim mackanjem. ^.^

  

Slobodno mogu reći da je ovo najbolji balzam za usne koji sam koristila do sada, i sigurna sam da ću ga ponovo kupiti. Možda ne bi bio najpogodniji u letnjim mesecima, ali je savršen za jesen i zimu.  Na slici ispod možete videti njegove sastojke.


Po mom mišljenju, proizvod je u potpunosti opravdao reči proizvođača: vrlo je delotvoran što se tiče ispucalih usana (bar u mom slučaju), jako lepo hidrira usne, a uz to - potpuno je prirodan.
Ne sećam se njegove tačne cene, mislim da sam ga platila oko 170 dinara. 

Napominjem da je ova recenzija rezultat mog ličnog iskustva i subjektivnog mišljenja, ali ne sumnjam da bi ovaj balzam i vama mogao postati omiljeni saveznik u borbi protiv grubih i suvih usana. :)


Da li ste probali Alverde balzam za usne? 
Kakva su vaša iskustva sa Alverde kozmetikom?

Нема коментара:

Постави коментар