ALTHEA Spicy Piling sapun


Althea Native je radionica za izradu prirodnih sapuna, iz Beočina. Za izradu Althea Native sapuna koriste se isključivo biljna ulja, a oplemenjuju se ši i/ili kakao buterom, kako bi se dobili sapuni bogate kremaste pene koji neguju i hidriraju kožu. Sapuni su ručno izrađeni, hladnim procesom, gde se sastojci mešaju na niskim temperaturama.
Ovaj presladak Althea aromatični sapunčić našao se u mojim rukama pre par meseci, i fino smo se sprijateljili! :)


Nalazi se u u simpatičnom kartonskom pakovanju koje spreda ima i mali providni deo od celofana, gde možete bez otvaranja kutije videti kako sapun izgleda. Težak je čak 110 g. Kada se kutija rasklopi, zapahne vas jak miris cimeta, pomorandže i karanfilića.


Sapun je malo veći, i strogo četvrtast, pa je stoga malo nezgodan za baratanje, posebno kada imate malene šake kao ja. :) No, već nakon dva, tri korišćenja on se lepo uglača, malo smanji, te postane lakši za upotrebu. Prvi utisak nakon korišćenja ovog sapuna je taj da ne želite da se odvojite od njegovog osvežavajućeg mirisa, i poželite da se on zadrži na koži do narednog tuširanja. To se, nažalost, ne dešava, ali zato će bar za vreme kupanja vaš nosić uživati. Naravno, ako voli malo jače i reskije mirise. ;)


Moram priznati da nisam neki ljubitelj pilinga, i da mi taj deo nege ne predstavlja naročito uživanje. Ipak, znam njegovu važnost i nateram sebe da s vremena na vreme priuštim koži i taj tretman. Kod ovog sapuna mi se sviđa što nije naročito grub, ali nađe se i po koja krupnija cimetna ili karanfilić-gromuljica. Stvara jako lepu i laganu penu (poput Alverde sapuna), a ne isušuje kožu, već je čini mekom i glatkom. Ne koristim ga svakodnevno, mada bih mogla, s obzirom na to da efekat pilinga nije tako jak, i verujem da koži to ne bi smetalo. Ali za ovakvog ,,ljubitelja'' pilinga kakav sam ja, i 2 puta nedeljno je sasvim dovoljno! :D U međuvremenu, tu je Alverde. :)   


Jako volim ručno rađene sapune, a ovaj me je posebno oduševio: od pakovanja preko izgleda samog sapuna, njegovog mirisa, pa do toga da nisu testirani na životinjama, te i da su pogodni za vegane.


Svi sastojci su uredno navedeni na prednjoj strani kutije, dok su na poleđini dati saveti i instrukcije proizvođača. Sve to izgleda urađeno pažljivo, sa ljubavlju, i na to nikako ne možete ostati ravnodušni. :)


Jedino me kopka kakva su ulja u pitanju, i bilo bi mi krivo ako nisu u pitanju hladno ceđena ulja. :/



Althea Native u ponudi ima još 3 vrste sapuna: SENSEI  (Lavanda, Aloe vera), GREEN UP (Zelena glina, limuntrava, ruzmarin, eukaliptus) i MILK & HONEY (neven, med, kozje mleko). Na njihovoj facebook stranici našla sam podatak da se sapuni mogu naći u Lilly drogerijama po ceni od 200 dinara, a nadam se da se još uvek mogu naći i na Pure Cosmetics štandovima.  Takođe ih možete poručiti preko Maslina.rs, ovde.


Ovo je jedan pravi mirišljavko koji voli moju kožu, a i ona je zavolela njega. Uvek sam za prirodne sapune, posebno kada su ovako divni. Za jako pristupačnu cenu dobijate sapun od prirodnih sastojaka, koji se ne troši tako brzo.
Jako bih volela da probam i ostale Althea sapune, a prvi na listi želja mi je SENSEI! :) 

Da li ste već probale neki od ALTHEA sapuna? 







2 коментара:

  1. Super tekst, deluje baš fino. Volim kozmetiku baziranu na prirodnim sastojcima, pa ću baš obratiti pažnju na ove sapune, pri sledećoj poseti Lilly-ju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se sviđa, hvala! ^.^
      I ja u poslednje vreme radije biram prirodne sapune, a još su mi draži ukoliko su ručne izrade, kao ovaj. :)

      Избриши