Estar cosmetics krema za regeneraciju kože

Na moju sreću, imala sam prilike da isprobam neke od Estar cosmetics proizvoda, tako što sam ih osvojila odgovorivši tačno na nagradno pitanje na Estar cosmetics fb stranici. :) Među ostalim proizvodima našlo se i ovo mirišljavo čudo o kojem ću vam danas pisati!

Za Estar kozmetiku sam saznala prošle godine preko njihove facebook strane. Kako piše na njihovom sajtu, Estar cosmetics kompanija je osnovana 2003. godine u Novom Sadu.


Radi se o kremi za regeneraciju kože (bar tako piše na pakovanju), ali ovo je pre puter za telo, nego obična krema. Ja sam dobila pakovanje od 50 grama, a tačne cene i veličinu proizvoda možete pogledati na njihovom sajtu
Puter dolazi u plastičnoj ambalaži koja se meni jako dopala, upravo zbog svoje jednostavnosti. Bela kutijica deluje nežno i blago, nenametljivo i skromno. Smatram da tako treba i da ostane, jer ovako divan proizvod govori sam za sebe, i akcenat i treba da bude na njemu samom, a ne na ambalaži.

Prvo što osetite kad otvorite poklopac je... ništa. :) To je zato što ćete naići na zaštitnu plastiku, što mi se takođe dopada. A kada nju sklonite, preplavljuje vas predivan miris čokoladica, i nikako ne možete da naterate sebe da vratite poklopac na kutiju. Bar je u mom slučaju bilo tako. :D


Kada sam napokon došla sebi od silnog oduševljenja aromama koje su me okružile, zaronila sam prste u kremu, i videla da neće ići tako lako. Bila je u dosta čvrstom stanju, i trebalo je da se malo zagrebe kako bih zahvatila sadržaj. Kada sam ja nanela na kožu ona je počela lagano da se otapa, te sam sa lakoćom mogla da je razmažem po koži. Ostavila je prilično mastan sloj obogaćen diskretnim svetlucavim česticama. Odmah sam primetila kako blagotvorno deluje na kožu, prosto osećate da se nešto dešava. Posle kratkog vremena osetite da je koža mekša, nahranjena, a nakon redovne upotrebe - preporođena. Da ne govorim o očaravajućem mirisu koji će vas obavijati i pratiti dugo nakon nanošenja. ^.^
Ja sam ovaj puterčić najčešće koristila uveče, pre spavanja, kako bi ga koža lepo upila do jutra. Smatram da je previše mastan za letnje mesece, ali mi je u jesenjem  periodu puno pomogao, posebno sa suvom kožom na rukama. Tokom leta sam ga čuvala u frižideru i koristila ga s vremena na vreme. Na pakovanju piše da traje 6 meseci po otvaranju, što je sasvim dovoljno, po mom mišljenju


I, za sam kraj, nešto na šta jako obraćam pažnju, a to je sastav proizvoda. U ovom slučaju, apsolutno sam zadovoljna sastojcima. Napisaću ih baš onako kako ih je i proizvođač naveo na ambalaži: 
ši puter, kakao puter, argania spinosa (argan) ulje, persea grattisima (avokado) ulje, prunus amygdalus dulcis (badem) ulje, tocoferol acetat, calendula officinalis (neven) ulje.

Kao što vidite, puter je bogat prirodnim uljima koji su pravi melem za kožu. U mom slučaju nije bilo nikakvih iritacija, ali svakako uvek treba proveriti da li ste alergični na neki od sastojaka.

Mogu reći da sam potpuno oduševljena ovim proizvodom, negom koju je pružio mojoj koži, i divnim mirisom koji i sada mogu da osetim. 


Da li ste probali Estar kremu za regeneraciju kože?



Нема коментара:

Постави коментар