Diva Stay Matte krema za lice i Diva balzam za usne

Još dva divna Divina proizvoda kod mene na blogu!


Pre nekoliko meseci pisala sam o Diva Chia Hya kremi za lice (taj tekst možete pronaći ovde), i tu sam vam spomenula i ova dva proizvoda, koja su takođe zaslužila svoje mesto na blogu. Oduševljenje pomenutom kremom prenelo se i na Stay Matte, ali, priznaću da mi se Chia Hya ipak maaalo više dopala. Što se balzama za usne tiče, to je jedno pravo otkriće, obožavam ga!

 
Koliko znam, sve Majine kremice nalaze se u preslatkoj staklenoj ambalaži, pa tako i ova. 30 ml čiste prirode! Na nalepnici je detaljno prikazan sastav proizvoda, kao i rok trajanja. Po otvaranju, krema se treba iskoristiti u roku od 3 meseca, tako kaže Maja, a ja sam je koristila nešto duže, i nije bilo nikakvih problema. Dakle, svako to radi na sopstvenu odgovornost! :) Krema ne sadrži parabene, mineralna ulja i druge naftne derivate,  silikone, boje i sintetičke mirise.
A, da vidimo šta sadrži! Tu će mi pomoći podaci sa Diva sajta (a vi se tamo možete detaljnije informisati o svim sastojcima).

Krema sadrži suva ulja koja pogoduju mešovitoj koži. To su jojobino, lešnikovo, makadamijino, suncokretovo ulje, i ulje semenki grožđa.
Pored ulja, tu je mnoštvo aktivnih sastojaka koji će balansirati stvaranje sebuma i hidriranost kože, a to su: Aloe vera, alantoin, pantenol, proteini ovsa i pirinča, prirodna svila i silikatni prah.

I, na kraju, ali ne i najmanje važno, tu su sastojci zaduženi za antibakterijsko, protivupalno, umirujuće i astringentno delovanje (koliko znam, ovo poslednje bi značilo da pomaže kod sužavanja pora i kontrolisanja stvaranja sebuma). Tu imamo: ekstrakt zelenog čaja, ekstrakt hamamelisa, ekstrakt nevena, etarsko ulje čajnog drveta i etarsko ulje mandarine (od kojeg potiče i miris kreme).


U poređenju sa Chia Hya kremom, ova je laganija, manje masna, te sam je zato koristila kao dnevnu kremu. Njen miris, prirodan i jak, na momente mi je bio zagušljiv, ali nakon nanošenja brzo ispari, tako da to nije predstavljalo neku smetnju. Pišem u prošlom vremenu jer sam kremu odavno potrošila. :) Jako je ekonomična, i potrebna je zaista mala količina za celo lice, a koža je brzo upije, pa na njoj ne ostaju nikakvi masni ili sjajni tragovi. Lice bi delovalo osveženo i hidrirano, a masnjikava t-zona se zaista mnogo manje mastila. :) 


Chia Hya mi se više dopala zbog toga što mi se činila hranljivijom, svidela mi se ta njena težina i bogata tekstura (verovatno zato što sam je koristila tokom hladnog vremena), a i njen miris mi je bio prijatniji. Verujem da bi mi u letnjoj sezoni Stay Matte bila savršena, i žao mi je što je u tom periodu nisam imala kod sebe. 


Evo njenog celokupnog sastava (preuzeto sa sajta):

Aqua, Simmondsia Chinensis (Jojoba*) Seed Oil, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Macadamia Ternifolia (Macadamia Nut*) Seed Oil, Cetearyl Alcohol, dodecane, dicaprylyl carbonate,Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil  Aloe Barbadensis (Aloe) powder, Hydrolyzed Oat protein, Hydrolyzed rice protein, d-panthenol, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel*) Extract,  Calendula Officinalis (Calendula*) Flower Extract, glycerol, Camellia sinensis (Green Tea) Leaf Extract, silica, silk powder, zink oxide, allantoin, dehydroacetic acid, benzyl alcohol, Citrus Reticulata (Tangerine) Oil, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Xanthan Gum,  citral**, limonene**,linalool**, geraniol** **from natural essential oils 
*iz organskog uzgoja 


Kremu (kao i ostale Diva proizvode) možete poručiti putem pomenutog sajta. Cena ove kreme je 460,00 dinara.


Evo i nekoliko reči o ovom purpurnom mališanu, koji je pobrao sve moje simpatije. Besmisleno je pisati o ambalaži, jer ona više ne izgleda ovako. Dobio je nov izgled i novo, primamljivo ime: Be kissable! 


Reči proizvođača:

Kombinacija prirodnih voskova, putera i ulja, za regeneraciju suve/oštećene kože usana. Koristan i neophodan kako leti, tako i zimi, štitiće vaše usne, a kožu ispucalu od sunca, hladnoće, prašine, promene klime i drugih uzroka, vrlo brzo vraća u stanje normalne hidriranosti i izgleda. Posle nekoliko uprotreba, ispucala koža na usnama potpuno će biti obnovljena.

Balzam dolazi u pakovanju od 5 ml, divne je ljubičaste boje koja ne ostaje na usnama, ali zato ostaje divan sjaj i, kako se meni čini, usne bivaju makar za nijansicu tamnije. Bar meni tako izgleda i to mi se baš sviđa! Odmah po nanošenju, usne izgledaju zdravije, pa čak i ako su bile ispucale i suve, ovaj balzam ih preporodi u trenu. Ima prelep miris borovnica, a možete izabrati i neki drugi, svoj omiljeni. Na raspolaganju su još i arome jagode, maline, marakuje, kombinacija kokos-vanila, i tuti fruti.


Svoj balzam, koji mora da se nanosi prstima, koristim kod kuće, ali sada, kada je u vidu stika, možete ga uvek nositi sa sobom. Malo mi je bilo teže da ga koristim tokom zime, jer se bio jako stegao i bukvalno sam ga prstima kopala iz posudice, ali sada je sve to mnogo lakše. Najbitnije je da on meni pruža izvanrednu negu i lep izgled, i nemam šta da mu zamerim.
Sadrži svega nekoliko sastojaka, a ne sadrži mineralna, parafinska, niti druga sintetska ulja i konzervanse.

Evo i sastava: Prunus Dulcis (Almond) Oil, Cera alba, Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, mica, flavour (food grade),

Kao i kremu, i balzam možete poručiti putem sajta, a njegova cena je (samo) 190,00 dinara.

Sa ljubaznom Majom možete stupiti u kontakt preko DIVA Prirodna Kozmetika fejsbuk stranice i sigurna sam da će vam pomoći da odaberete pravi proizvod za svoju kožu.  
Kuckajući ove recenzije, pao mi je na pamet slogan koji bi tačno oslikao moje mišljenje o ovoj kozmetici, a to je:

Diva kozmetika - STVORENA ZA UŽIVANJE! :)



Da li ste već probale nešto od Diva kozmetike? 
Koji proizvod je na vas ostavio najjači utisak?
Kako vam se čini ova krema? 

Нема коментара:

Постави коментар