Akvabent Neutral Active 12 dezodorans



Pronaći dezodorans koji će u isto vreme biti delotvoran, blag prema koži i bez sastojaka koje smatrate nepoželjnim - nije baš jednostavno. Dobro, mnogima to možda i nije tako važno, pa se sa mojom prethodnom rečenicom neće saglasiti, ali, otkako sam počela da u svoju upotrebu sve više uvrštavam prirodnu kozmetiku, tako više pažnje obraćam i na to šta proizvodi koje koristim sadrže (bilo da su oni prirodni ili ne). A, kod dezodoransa mi je to posebno važno. Jedan od njih, jednostavan po sastavu, ali vrlo učinkovit, našao se u mojim rukama. Čitajte o njemu u nastavku.


Neutral Active 12 dezodorans iznedrila je kompanija Akvabent iz Beograda, koja postoji već 27 godina. Čuveni po svom Aktivnom kiseoniku, postaju još čuveniji uvodeći u svoju ponudu pomenuti dezodorans. Radi se o proizvodu sačinjenom od samo tri sastojka, namenjenom osetljivoj koži sklonoj iritacijama. Ne sadrži aluminijum hlorhidrat, parabene, alkohol i parfem. Trebalo bi da pruža 6 do 12 sati zaštite od neprijatnih mirisa.


Tri magična sastojka su:

prečišćena voda
natrijum karbonat - so natrijuma i ugljene kiseline
ugljen-dioksid

Proizvod bi trebalo nanositi na čistu kožu pazuha, a njegov potpuno neutralni miris čini ga pogodnim i za žene i za muškarce. Ne zatvara pore i ne sprečava znojenje (Bravo!). Teži 70 ml. 


Nekoliko godina unazad ne koristim antiperspirante, niti nameravam da im se vraćam. Međutim, prirodni dezodoransi kojima se okrećem, pored svih dobrih strana sadrže i poneku ne tako dobru, te se potraga za onim idealnim nikako ne završava. Kada je u moje ruke dospeo Neutral Active 12, moram reći, bila sam malo nepoverljiva, mislila sam da sa tako jednostavnim sastavom neće moći da pruži dugotrajnu zaštitu. A, kako sam još uvek imala svoj stari dezodorans, ovaj sam ostavila po strani da strpljivo čeka svoj trenutak. 


I, trenutak je došao, ni manje ni više nego usred leta, i to kakvog leta! Temperature iznad 40 stepeni pravi su izazov za svaki dezodorans! Pomislila sam: ,,E, sad da te vidim! Možeš li da ispuniš ono što obećavaš?''. Probala sam ga, najpre, onda kada nisam nameravala nikuda da idem. Nakon tuširanja, po 2 puta špricnem ispod oba pazuha i pustim da se malo osuši, da se odeća ne bi pokvasila, jer u pitanju je vodeni rastvor. Osećaj je kao da ste se samo rashladili vodom, vrlo osvežavajuć. Kod mene nije bilo apsolutno nikakvih iritacija! Jedva sam čekala da vidim šta će se dešavati, i nekako očekivala da će već nakon sat vremena njegovo dejstvo krenuti da slabi. Međutim, prošlo je i tri i četiri sata, ja sam se znojila, a neprijatnih mirisa nije bilo. O, kakva radost! 😄 Jedva sam čekala pravi test: jurnjava po gradu vrelog letnjeg dana. 🌞


Ovoga puta, da bih se osigurala, prsnula sam dezodorans po 3 puta. Nikako ne volim da stavljam dezodorans kada se već oznojim, tako nisam ni računala na to da ću ga u toku dana obnavljati. To mi je što mi je. 😅 I tako sam ja jurila za obavezama dobra tri, četiri sata, po vrelom prepodnevnom suncu, znojila se, a neugodnih mirisa nigde. Kasnije sam ustanovila da kod mene dejstvo u vrelim letnjim mesecima ne može trajati 12, već, otprilike, 5, 6 sati. Sada, međutim, kako je hladnije vreme, ako nanesem dezodorans ujutru, sigurna sam skoro celog dana!


Iako se delotvornost bilo kog kozmetičkog proizvoda razlikuje od osobe do osobe, čini mi se da je to posebno izraženo kada su dezodoransi u pitanju. Koliko ćemo se znojiti zavisi od brojnih faktora, tako da isti dezodorans neće biti jednako efektan kod više ljudi. Ja vam prenosim svoja iskustva, i dajem neke opšte informacije o proizvodu, a kako će se on pokazati u vašem slučaju, to ne mogu znati. 


Dezodorans koristim još uvek, vrlo je ekonomičan. Ne nanosim ga na tek obrijan pazuh, ali sam par puta bila prinuđena da uradim tako, pa se tada koža pazuha samo malo zacrvenela i počela da štipa, ali je to prošlo za 5 -10 minuta.  Dakle, ništa strašno. :)
Da spomenem i ambalažu: fina čvrsta plastika prozirnobele boje, koja me asocira na čistoću i svežinu. Uredna i jednostavna, primamljiva i simpatična. Bočica je zgodna za upotrebu, nije klizava niti nezgrapna. Ima poklopac koji se jako lepo zatvara, a pumpica radi savršeno, pa  doziranje uvek bude uspešno. 


Iako nameravam da i dalje isprobavam dezodoranse drugih proizvođača, ovom bih se uvek rado vratila! Ne mogu mu naći nijednu zamerku. Sasvim solidna zaštita od neprijatnih mirisa, ne sprečava znojenje, ne ostavlja tragove na odeći, bez aluminijuma, neutralnog mirisa (pa ga mogu koristiti i muškarci), ne iritira kožu i sporo se troši

Može se kupiti u sledećim apotekama*:

Novi Beograd:
  • Apoteka VANAFARM, ul. Nehruova 51, tel: 227 89 26, po ceni od 557 dinara;
  • Apoteka SOFIJA, ul. Omladinskih brigada 65, tel: 71 88 161, po ceni od 530 dinara.
Centar:
  • Apoteka VANAFARM, ul. Katanićeva 24, Vračar, tel: 344 80 40, po ceni od 680 dinara.
*Informacije preuzete sa Neutral Active 12 fejsbuk stranice.

Ukoliko se opredelite za naručivanje putem sajta, jedna bočica koštaće vas 420 dinara + poštarina (koja za porudžbinu do 3 komada iznosi 150 dinara).
Za sve dodatne informacije posetite Akvabent sajt, ili ih kontaktirajte putem fejsbuk stranica (Aktivni kiseonik i Neutral Active 12), gde vas čeka jako ljubazan Akvabent tim, a obavezno posetite i njihov Instagram nalog i uživaćete u divnim fotografijama. 🌸

 
Da li ste probali Neutral Active 12 dezodorans?
Imate li svoj omiljeni dezodorans i koji biste mi preporučili?

2 коментара:

  1. Super, baš sam jedva čekala tvoje utiske!
    Odavno sam i ja htela da ga probam, ali uvek se pre odlučim za neki dezodorans "u radnji", nego za online shop, pogotovo ako već ne mogu napraviti veću (raznolikiju :)) porudžbinu. Definitivno bi trebalo da ga prodaju i preko svih većih apoteka i drogerija :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Ana! ^.^
      Da, i ja mislim da bi trebalo da bude dostupniji, a nadam se da će u skorije vreme i biti tako. :)

      Избриши