Sofi prirodna ulja za telo Grejp


Još jedan proizvod Sofi kozmetike koji mi se u potpunosti dopao. ♡


Pisala sam već o veličanstvenom Sofi sapunu, ujedno spomenuvši i neke detalje o samoj radionici koja isti proizvodi. Dakle, tu se rukom stvaraju potpuno prirodni kozmetički proizvodi koji se ne testiraju na životinjama (na tome im hvala🐇). Pisala sam i o krasoti njihove ambalaže koja je prepoznatljiva po svojoj jednostavnosti, eleganciji i nežnoj čistoti koja asocira na prirodu zahvaljujući dominantnoj beloj boji.


Tako ćete i ulje o kojem danas pišem pronaći u simpatičnoj flašici od čvrste plastike koja u sebi brižno čuva 110 ml dragocene mešavine prirodnih ulja. Na prvom mestu nalazi se maslinovo ulje koje je poznato kao jedan od najdelotvornijih sastojaka u kozmetičkim proizvodima za negu kože. Iza njega sledi bademovo ulje bogato vitaminima A, B1, B2 B6 D i E. Ublažava iritacije, neguje i štiti kožu. Tu je i ulje avokada koje se ističe svojom sposobnošću regeneracije i podmlađivanja kože. Ono u kožu prodire dublje od svih biljnih ulja! Ulje semena grožđa bogato je vitaminom E koji je prirodni antioksidans, te je ono idealno za revitalizaciju suve i zrele kože. Ovde ima i ulja šargarepice, bogatog beta-karotenom, kao i vitaminima A, B, C, D, E i F. Stigli smo i do ulja grejpfruta (pretpostavljam, koštica grejpa) koje se koristi u tretiranju celulita, korisno je za negu masne i nečiste kože, štiti kožu od nepovoljnih uticaja i prevremenog starenja. Etarsko ulje pomorandže sadrži komponente koje su snažni antioksidansi i sprečavaju oštećenja kože nastale delovanjem slobodnih radikala. Divna kombinacija ulja, priznaćete. :) 💛
 


Čvrst poklopac se lepo zatvara i ne dozvoljava curenje proizvoda, a maleni otvor omogućava vam da u šaku uspete onoliko ulja koliko želite. Nikad mi se nije desilo da iz flašice izleti (bez moje dozvole 😄) veća količina sadržaja.


Kao što vidite na fotografijama, ulje je tamne narandžastožućkaste boje. Dosta je retko, pa morate paziti da vam ne isteče sa strane kada ga sipate u šaku. Zato je bolje ne preterivati sa uljem odjednom, nego dodavati više puta po malo. Miriše prelepo, osvežavajuće i razbuđujuće, a deluje pozitivno i na raspoloženje. Po meni je ovo čist miris pomorandže, i to bombonica od pomorandže. U isto vreme slatko i sveže. Nakon mackanja zamiriše celo kupatilo kao da u njemu uzgajam citruse. 😁 Pozamašnu količinu mirisa raznosim sa sobom svuda po kući, pa se više niko ni ne pita šta to toliko miriše na pomorandže. To sam samo ja. :)


Preporuka proizvođača je da se ulje nanosi 1-2 puta dnevno na vlažnu kožu. Ja volim da ga koristim nakon tuširanja, a na ruke ga nanosim jednom do dva puta dnevno. Kada se nanese na vlažnu kožu, upije se dosta brzo, tako da ne morate dugo da čekate da biste se obukli. Jedino ga na rukama nekad koristim na suvoj koži, uglavnom pre spavanja, jer tako ulje za sobom ostavlja masniji trag i nije baš zgodno obavljati svakodnevne aktivnosti sa tako nauljenim rukama. Zato je preko dana uvek bolje naneti ga na vlažne ruke. Koža tako u trenutku postaje mekša, blistava i glatka, a o suvoći i grubosti nema ni govora.




Proizvođač na svom sajtu navodi:


Maslinovo i bademovo ulje čine kožu glatkom i snabdevaju je esencijalnim masnim kiselinama. Ulje avokada povećava elastičnost kože. Kombinacija ulja semenki grožđa i šargarepe povećava tonus i daje nežan osećaj koži. Pored toga, etarska ulja grejpa i pomorandže povoljno utiču na raspoloženje.

Ja kažem da mojoj koži ovo ulje baš prija! Efekat se vidi odmah po nanošenju (koje je samo po sebi uživanje), a tu su i trajni rezultati u vidu mekše i hidriranije kože. Kod mene nije bilo nikakvih negativnih pojava, iritacija i tome slično. Iako na primerku koji ja posedujem stoji samo odrednica ulje za telo, ja sam više za ono što trenutno piše na Sofi sajtu, a to je da je ovo masažno ulje za negu i opuštanje. E, baš tako!


Naznačeni rok trajanja se brzo obrisao, ali, tu su fotografije. :) U pitanju je čak decembar 2018. godine, međutim, po otvaranju proizvod traje 12 meseci. To je i više nego dovoljno ukoliko se ulje koristi redovno. Njegova cena na sajtu je 420 dinara, a možete ga naći i u dm i Lilly drogerijama. Pored ovog, Sofi u ponudi ima i masažno ulje bršljana, protiv celulita. Usled nedavno otvorene sezone borbe protiv pomenute napasti, ulje je trenutno na popustu od 10%. 😄


Nemam zaista nejdnu zamerku kada je Sofi ulje grejpa u pitanju i vrlo ga rado i dalje koristim. 100% prirodni sastojci, bez sintetičkih boja, mirisa i konzervansa, i bez mineralnih ulja. Pogodno je i za vegane. Opet vas pozivam da posetite njihov sajt, gde ćete naći sve proizvode Sofi kozmetike, a možete ih i poručiti  putem njihove onlajn prodavnice. Ukoliko želite, lajkujte Sofi kozmetika fejsbuk stranicu. 🌸


Da li koristite Sofi ulja za telo? Kakvi su vaši utisci?

Нема коментара:

Постави коментар