Olival Čarobno Zlatno ulje



Kad god pogledam u bočicu svog Olival čarobnog zlatnog ulja, pomislim kako to mora da je ''kosmos u malom''. :) Sve te sitne zlatne čestice mene neodoljivo podsećaju na zvezdice. Zato i smatram da je epitet ''čarobno'' u nazivu ovog ulja potpuno na mestu.

Verujem da su se mnogi od vas već susreli sa nekim od suvih ulja kojih u poslednje vreme, čini mi se, ima sve više. Ili su tek sada postala popularna i kod nas. Kada sam prvi put čula za njih, nikako mi nije bilo logično staviti odrednicu ''suvo'' uz imenicu ''ulje''. Ulja su masna! :D Međutim, guglajući i čitajući o njima, saznala sam da su suva ulja zapravo ulja koja su formulisana tako da se brže upiju u kožu i ne ostavljaju mastan trag. Pored toga, ona time ne gube svoja hranljiva svojstva, naprotiv: ona koži obezbeđuju svu potrebnu negu, koža pritom ostaje meka, ali bez masnih tragova. Zar se ovo ne čini idealnim!? :))

Sa Olival kozmetikom sam vas upoznala govoreći o njihovom Čarobnom mleku za telo. Za njega imam samo reči hvale, a ako neki od vas još uvek ne znaju zašto je to tako - klik na recenziju!


Olival u svojoj ponudi ima dva suva ulja: Čarobno suvo ulje i Čarobno zlatno ulje. Ono o kojem vam danas pišem je prvo ulje tog tipa koje sam probala (i jedino, zasada), i malo je reći da je predivno! Više o Olival suvim uljima možete čitati ovde.


Ova čarolija smeštena je u divnu staklenu ambalažu, sa zlatnim zatvaračem, i sve to odaje utisak otmenosti, prefinjenosti i elegancije. Može se učiniti da je, zbog prirode ambalaže, malo teže izbaciti sadržaj van, ali uopšte nije tako. Pre upotrebe samo treba promućkati bočicu kako bi se zlatne čestice i ulje lepo sjedinili.
Miris ulja je skoro isti kao miris Čarobnog mleka: dakle, malo jači. Preovladava miris ruže (bar ja tako osećam) koji dugo traje na koži. Nisam ljubitelj takvih mirisa, ali sam se u ovom slučaju brzo navikla, tako da mi ne smeta.  



Reči proizvođača:

Olival čarobno ulje sa zlatnim česticama za telo, lice i kosu. Kombinacija pet prirodnih ulja u trenu se upija u kožu te je ostavlja sasvim suvom, ali neodoljivo mekom i nežnom na dodir. Svojim zlatnim sjajem ovo suvo ulje daje koži nijansu tamniju boju te posebno naglašava preplanulost, a kosi naglašava sjaj.
Upotreba: nanosi se na lice, telo i kosu.

Da vidimo koja su to ulja ovde zastupljena!

🌺 Na prvom mestu je tu ulje jojobe koje sadrži veliki broj vitamina i minerala koji blagotvorno deluju na kožu. Preporučuje se osobama sa masnom ili mešovitom kožom zato što reguliše lučenje sebuma, ne začepljuje pore, a koža ga vrlo brzo upije. Takođe, ulje jojobe poboljšava teksturu i izgled kose. Hidrira kožu glave i sprečava perut.
🌺 Iza njega nailazimo na ulje makadamije koje se posebno preporučuje za negu zrele kože. Bogato je vitaminima A i E. Može puno pomoći kod grube, suve i neposlušne kose. Od njega ni kosa ni skalp neće biti masni, jer ovo ulje ima neverovatnu moć apsorpcije.
🌺 Ulje meni nepoznate biljke sa nazivom Crambe Abyssinica.
🌺 Arganovo ulje poznato je još i kao Marokansko ulje, ili tečno zlato. Hidrira kožu i čini je mekom, a pritom se brzo upija. Odlično deluje i kao sredstvo protiv starenja kože: smanjuje vidljivost bora, koži vraća elastičnost i mladalački sjaj. Još je pogodno i za negu masne kože, kože sklone aknama, a deluje i protiv ožiljaka. Jako je dobro i u nezi kose: utiče na njenu elastičnost i neguje je. Upotrebljava se i za otklanjanje peruti.
🌺 Ulje divlje ruže. Ono ima izuzetno regenerišuće dejstvo, te je pogodno u borbi protiv akni, strija, bora i ožiljaka. Bogato je različitim vrstama nezasićenih masnih kiselina. Posebno blagotvorno deluje na suvu i oštećenu kosu.
 🌺 Ulje lešnika izuzetno hidrira kožu, smanjuje pore, pomaže u regulisanju lučenja sebuma. Takođe se vrlo uspešno bori protiv akni, strija i ožiljaka. Povoljno deluje i na oštećenu kosu.
🌺 Ulje badema bogato je vitaminima A, B i E, koji doprinose zdravlju kože. Poboljšava ten, hidrira kožu, omekšava je i hrani. Kosu čini sjajnom i mekom.


* O svim ovim uljima informisala sam se ovde, ovde i ovde.



Ja sam ovo ulje koristila u sve navedene svrhe. :) Najviše ga koristim za negu kože lica (uvek ga stavljam na suvu kožu). Ulje je dosta retko, lako se upija i ne čini kožu masnom, pa je zato idealno za moju mešovitu kožu. Odmah po nanošenju lice dobije neku neobičnu blistavost, i u trenutku deluje odmornije. Koža postaje izuzetno meka, hidrirana i sjajna. Sitne zlatne čestice uopšte nisu upadljive, niti šljašteće, već doprinose blistavosti lica na jedan sofisticiran način. Nisam primetila da je ulje mojoj koži dalo tamniju nijansu, ali bih uveče, pri čišćenju lica (ulje koristim samo preko dana) primetila na tuferu boju koju je ostavilo. Ne nanosim ga svakog dana, već nekoliko puta sedmično. Primetila sam i da mi uspešno zagladi bore smejalice oko očiju, tako da one budu skoro neprimetne. Verujem da je za to zaslužna odlična hidratacija koju ovo ulje pruža.
Uvek kada biram neki proizvod za negu lica, pored dobre nege i hidratacije očekujem i to da će me poštedeti novih bubuljica. :) Olival čarobno zlatno ulje ispunilo je moja očekivanja i u tom pogledu!

Što se tiče nege tela, tu glavnu ulogu ipak ima Olival čarobno mleko za telo. Ulje sam samo nekoliko puta nanela na ruke, koje su istog trena dobile svu potrebnu vlažnost. Jedini razlog zbog kojeg ga ne koristim za negu tela je strah da ću ga prebrzo potrošiti. :( :D

U nezi kose se takođe odlično pokazao. Ne čini je masnom, već mekanom i hidriranom. Nanesem malu količinu na suvu kosu, i ona ga začas upije. Ne koristim ga često u te svrhe, jer mi je kosa zdrava, pa ću sve ulje radije sačuvati za lice. :D
 
 
Sigurna sam da ste primetili da je na fotografijama ovde natpis na ambalaži skoro potpuno nestao. To samo govori o mojoj nestrpljivosti da probam ovo ulje, a kad sam ga jednom probala, na fotografisanje sam i zaboravila. :D Sreća da imam bar onu jednu fotografiju pre upotrebe. :)
Ako bih mogla da navedem jednu stvar koja mi se ,,ne dopada'' kod ovog ulja, to je samo ta slaba štampa na ambalaži, i baš bih volela da porade na tome. Već posle nekoliko korišćenja slova su počela da se brišu. :( Možda to nekima nije bitno, ali ja dosta obraćam pažnju i na takve stvari. Volela bih da je natpis ,,Olival'' i dalje tu, jer bočicu sigurno neću baciti kad potrošim ulje. :)

Da zaključim: odlična hidratacija, blistavost i elastičnost kože, odlična nega bogatim hranljivim uljima i nekomedogenost (u mom slučaju). Iako ovo nije potpuno prirodan proizvod, zahvaljujući obilju prirodnih ulja koja ulaze u njegov sastav, i dobrom reakcijom moje kože, svi su izgledi da ćemo se Olival čarobno zlatno ulje i ja družiti još dugo. 

Evo i svih sastojaka:
Isopropyl Myristate, Diethylhexyl Adipate, Caprylic/Capric Trygliceride, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Crambe Abyssinica Seed Oil, Stearalkonium Hectorite, Propylene Carbonate, Argania Spinosa Kernel Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Corylus Avellana Seed oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Synthetic fluorphlogopite, CI 77891, CI 7491, Parfum.



Da li ste probale Olival čarobno zlatno ulje?

Kakva su vaša iskustva sa suvim uljima?

Нема коментара:

Постави коментар