Bioten hranljiva krema za ruke Avokado i Ši puter


Tuba je skoro potpuno prazna, utisci su se slegli, i evo kreme na blogu nakon višemesečnog korišćenja. 


Kupila sam je još krajem marta! i još uvek mi traje samo zato što to nije moja jedina mazalica za ruke. Tada mi je hitno bila potrebna neka krema za ruke, tako da nisam posebno obraćala pažnju na sastojke (što je stvarno retkost xD). Kupila sam je u Lilly-ju i bila je baš povoljna, platila sam je između 150 i 170 dinara. U tom trenutku mi je bilo dovoljno da vidim za Bioten proizvode prepoznatljivu oznaku ,,paraben, paraffin, colorant free'', a i pozitivne recenzije su me ubedile da sa ovom kremom neću pogrešiti.  
Proizvođač kaže:
Bioten hranljiva krema za ruke oporavlja i omekšava suvu kožu ruku. Naše formule su obogaćene 100% prirodnim sastojcima dobijenim ekološkim i čistim metodama ekstrakcije. Avokado buter prodire duboko u kožu, intenzivno je hrani i povećava joj elastičnost. Shea buter omekšava i štiti suvu kožu od negativnih spoljašnjih uticaja.

*NUTRIMOIST 48H je napredni hidratantni kompleks koji pruža trenutnu hidrataciju i produžava hidriranost kože do 48h. (in vivo testiranje).


Plastična tubica krije u sebi 100 ml proizvoda. Miris kreme je jak, ali prijatan, samo ne umem da kažem na šta me podseća. Ipak, mnogo su mi prijatniji prirodni mirisi kojima odišu proizvodi prirodne kozmetike. Sve u vezi sa ovom kremom podseća me na Bioten losion za telo o kojem sam pisala (klik ovde za recenziju). I tekstura, i miris, nivo hidratacije. Nisam upoređivala sastave ova dva proizvoda, ali moja koža ima osećaj da su slični. :)

Ova krema trenutno učini moju kožu mekšom i vrati joj vlažnost. Lagana je, lako se razmazuje i koža je brzo upije. Osećaj produžene hidriranosti nisam primetila. Možda je trebalo da kremu nanosim češće, ali ja sam to činila jednom, najviše dva puta dnevno.


Moja koža ruku nije tako suva niti zahtevna, ali verujem da bi ova krema odgovarala i onima sa suvom kožom. Trenutna hidratacija je jako dobra i imam utisak da mi neki zaštitni sloj obavija kožu.  
Verovatno zato što sve više koristim prirodnu kozmetiku ovde osećam prisustvo sastojaka koji nisu prirodni (da ne kažem ,,hemije'') koje mi ranije nije smetalo, a sad bih ga rado izbegla. 

Spisak sastojaka:


Nemam šta da zamerim ovoj kremi, uglavnom je ispunila ono što je proizvođač obećao: mekoću, hidrataciju, elastičnost i zaštitu.  Ali, i pored toga, mislim da će moj naredni izbor biti neka prirodna kremica.



 Da li ste probale Bioten kremu za ruke? Kakvi su vam utisci?
Koja je vaša omiljena mazalica za ruke?

Нема коментара:

Постави коментар