Koh od griza


Evo još jednog načina da se rashladite i zasladite! Donosim vam recept za dobri stari koh. :)



Recept sam nedavno pronašla ovde, isprobala ga, i dobila koh kakav nikad ranije nisam jela! Istina, ne sećam se ni kada sam jela koh pre toga. :'D U svakom slučaju, kad bi neko spomenuo koh, ja bih ga zamislila baš ovako! Sočan, ukusan, osvežavajuć.


Za izradu kolača potrebni su vam sledeći sastojci:


- 3 jajeta


- 100 g šećera

- 4 kašike griza (55 g)

- 2 kašike brašna (30-35 g)

- kesica vanilin šećera

- 600 ml mleka
 

Priprema:

Uključiti rernu na 200 stepeni, da se zagreva. Penasto umutiti belanca, pa postepeno dodavati šećer i nastaviti sa mućenjem. Kada umutite šećer i belanca, dodajte jedno po jedno žumance i mutite mikserom. Na kraju dodajte griz i brašno, i sve žicom ili varjačom sjedinite.

Podmazati i pobrašniti manju tepsiju (ja sam koristila tepsiju prečnika 28 cm) i istresti smesu u nju. Staviti da se peče, a rernu podesiti na 180 stepeni. Pecite dok ne porumeni, a čačkalicom proverite da li je pečeno iznutra. Dok se kolač peče, zagrejte mleko da bude mlako i dodajte mu vanilin šećer. Možete vanilin šećer staviti u testo. Ja sam tako uradila, a u mleko nisam uopšte dodavala šećer.

Tek pečen, vreo kolač, prelijte mlekom i ostavite da se ohladi u posudi u kojoj je pečen. Nakon toga, stavite ga u frižider da se hladi najmanje sat vremena pre služenja.


Kolač je zaista izvrstan i kao stvoren za ove tople dane. Toliko je lep, da mu opraštam ovoliku količinu mleka (čiji baš i nisam ljubitelj) :). Prosto se topi u ustima! Oseća se prisustvo griza i to mi se naročito sviđa. Slatkiše ne jedem često, posebno ne volim one koji su preslatki, a ovaj to definitivno nije! Brzo se pravi, ali brzo se i pojede. :D Ja sam krenula još za vreme fotografisanja! :D


Slobodno mi možete slati na facebook stranicu bloga svoje fotografije ovog kolača u vašoj izradi, i ja ću ih rado objaviti na stranici.

Prijatno!

Нема коментара:

Постави коментар