Kolač sa prelivom od čokolade i pomorandže

Ovaj recept sam otkrila u časopisu ,,Torte i kolači''Njegov naziv tu je ,,Jednostavni kolač sa prelivom''. Zaista jednostavan i ukusan kolač, koji ukusom jako podseća na Jafa keks. ^_^
Prenosim vam recept u potpunosti! :)


Ja baš volim kombinaciju čokolade i pomorandže, pa zato ovaj kolač rado pravim, i obično nestane još istog dana. :)

Za pripremu ovog kolača potrebni su vam sledeći sastojci:

  • 3 jajeta
  • 200 g šećera (ja stavljam oko 150 g)
  • 1 vanilin šećer
  • 2 dl mleka
  • 50 g margarina
  • 1 prašak za pecivo
  • 280 g brašna
Za preliv:
  • 20-ak kašika mleka
  • 5 kašika šećera
  • 100 g čokolade
  • 1 kašika narendane kore od pomorandže


Priprema:
U posudi za mešanje penasto umutiti belanca sa 200 g šećera, a zatim dodati vanilin šećer i jedno po jedno žumance. Na kraju dodati mleko u kome ste otopili margarin (neka mleko sa margarinom bude prohlađeno pre nego što ga dodate u prethodno napravljenu smesu) i promešati. Posebno sjediniti brašno sa praškom za pecivo i dodati u smesu, dobro promešati varjačom i sipati u podmazan kalup prečnika 26 cm (ja ovaj kolač pečem u tepsiji veličine otprilike 20x30 cm). Kolač peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni.


Priprema preliva:

U odgovarajućoj posudi sjediniti 20-ak kašika mleka, 5 kašika šećera, 100 g čokolade i jednu kašiku kore od pomorandže (dooobro oprane), pa kuvati 3 minuta.

Ohlađen kolač iseći na kocke i preliti toplim prelivom.


Ovaj kolač je najlepši kada se potpuno ohladi, a sutradan (ako ostane, meni se to desi jedino ako ga pravim uveče :'D) je još lepši!

Ovaj kolač je jedan od onih koji ne traže ni puno umeća, ni puno vremena, a fantastičnog je ukusa. Posebno će se svideti ljubiteljima čokorandžastih ukusa. :D

Spremajte, ručkajte, uživajte i pišite mi utiske! 

Slobodno mi možete slati na facebook stranicu bloga svoje fotografije ovog kolača u vašoj izradi, i ja ću ih rado objaviti na stranici. :*

Нема коментара:

Постави коментар